تازه و منحصر به فرد: لامبورگینی استوک؛ یک نگاه نوین به خودروهای دست دوم + تصویر

  • توسط: admin


لامبورگینی استوک به عنوان یک خودروی لوکس و پرطرفدار، یکی از خودروهای خوب است که به آن فکر می‌کنید. اما لامبورگینی استوک، یک مدل بسیار ویژه و منحصر به فرد است که شاید تا به حال به آن فکر نکرده باشید. این خودرو، نه تنها دارای طراحی شکیل و زیباست، بلکه تجهیزات و امکانات خاصی نیز دارد که آن را از سایر مدل‌های لامبورگینی متمایز می‌کند.

اگر به دنبال یک تجربه رانندگی منحصر به فرد و لحظاتی شگفت‌آور هستید، لامبورگینی استوک خود را انتخاب کنید. این خودرو با قدرت موتور قوی، سیستم‌های پیشرفته و سطح ایمنی بالا، احساسی ناب از رانندگی را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین، طراحی خارق‌العاده‌ای که دارد، این خودرو را به یک اثر هنری تبدیل کرده است. اگر به دنبال چیزی واقعاً استثنایی هستید، لامبورگینی استوک گزینه‌ی ایده‌آلی برای شماست.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از عصرایران، لامبورگینی استوک توسط فیلیپو پرینی طراحی شد.
در نمایشگاه ۲۰۰۸ به عنوان نخستین خودرو موتور جلو لامبورگینی بسیار مورد توجه قرار گرفت و از آن به عنوان یک سدان ۲۳۰ هزار دلاری نام برده شد.
استوک به جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه مجهز بود و از منظر ابعاد برابر با ۵۱۵۰ میلیمتر در طول، ۱۹۹۰ میلیمتر در عرض، ۱۳۵۰ میلیمتر در ارتفاع و ۳۰۱۰ میلیمتر در فاصله بین محورها توسعه یافته بود. وزن خودرو نیز ۱۶۶۵ کیلوگرم اعلام شد.

[

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید