تاریخ عرضه بازی Two Point Museum به زودی فاش خواهد شد!

  • توسط: admin


تاریخ انتشار بازی Two Point Museum توسط سگا اعلام شد. سومین اثر از سری بازی‌های شبیه‌سازی Two Point در تاریخ ۴ مارس (۱۴ اسفند) برای PS5، Xbox Series X/S و PC منتشر خواهد شد.

بازیکنانی که این عنوان را پیش‌خرید می‌کنند، یک Pre-Order Pack با تِم سونیک دریافت می‌کنند که شامل انواع اقلام و آیتم‌های تزئینی سونیک است.

این‌ها شامل لباس‌های کارکنان Sonic و Shadow، کاغذ دیواری، کف‌پوش، مجسمه‌های تزئینی و لباس‌های فروشگاه هدایا و لباس خواب مخملی برای مهمانان موزه است.

این بازی همچنین در نسخه Explorer موجود خواهد بود که شامل موارد زیر است:

دسترسی زودهنگام ۵ روزه (فقط نسخه دیجیتال)

مکان نقشه اختصاصی

Pop-Up Challenge Museum اختصاصی

Prestige Package (شامل یک نمایشگاه نادر هنگام شروع بازی)

اقلام و لوازم تزئینی Explorer

پنج هزار Kudosh

این بازی هم‌اکنون برای پیش‌خرید در دسترس قرار گرفته و به همین مناسبت سگا، فروش ویژه‌ای را در استیم برگزار می‌کند که بازی‌های قبلی، Two Point Hospital و Two Point Campus را با ۸۰ درصد تخفیف و DLC را با ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌دهد.

بن هاسکینز، کارگردان طراحی، در بیانیه‌ای گفت: «پس از معرفی Two Point Museum در مرداد ماه از دیدن چنین استقبال بزرگی هیجان‌زده شدیم. از آن زمان، این فرصت را داشتیم تا بازی را به صورت عمومی در Gamescom به نمایش بگذاریم و تم Marine Life رابه عنوان بخشی از شوکیس Xbox نشان دهیم.

اکنون، بسیار هیجان‌زده‌ایم تا اعلام کنیم Marine Life در ۴ مارس عرضه خواهد شد. صبر و قرار نداریم تا به زودی اطلاعات بیشتری در مورد بازی با شما به اشتراک بگذاریم، بنابراین با ما همراه باشید، زیرا در ماه‌های آینده تِم‌ها، نمایشگاه‌ها و آرتیفکت‌های بیشتری از بازی را معرفی می‌کنیم.»

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید