به زودی! سمند جدید در حال ورود به بازار است – عکس‌ها روشنایی بخشیده به آینده‌ای درخشان

  • توسط: admin


سمند، اتومبیلی از شرکت ایران‌خودرو، یکی از پرفروش‌ترین خودروهای ساخته شده در ایران است. این خودرو با طراحی زیبا و مناسب، همواره توانسته است توجه بسیاری از مشتریان خود را به خود جلب کند. این روزها، شاهد ورود یک سمند جدید به بازار هستیم که با طراحی مدرن‌تر، امکانات به‌روزتر و عملکرد بهتر از نسخه‌های قبلی خود، انتظار می‌رود توانایی رقابت با خودروهای خارجی را داشته باشد. این سمند جدید با همه ویژگی‌هایی که در یک اتومبیل مدرن مورد انتظار است، به بازار آمده است و منتظر استقبال گسترده‌ی مشتریان علاقه‌مند باشد. امیدواریم که این خودرو همچنان به‌عنوان یکی از نخبه‌های بازار اتومبیل‌سازی در ایران، موفقیت‌های بیشتری را برای شرکت ایران‌خودرو به‌خود هدیه کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، بنابر گزارش مجله خودرو، خودروی سمند سورن پلاس دوگانه سوز تیپ جدید یکی از قوی‌ترین خودروهای تولید داخل بازار ایران است که تا 6 ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد.

پیش از این سورن پلاس دوگانه سوز تنها در یک تیپ به بازار عرضه می شد و امکانات رفاهی کمتری را نسبت به نمونه های بنزینی داشت. اما حال کد کلاس ۵۵۵۰۸ سورن پلاس دوگانه سوز به فهرست محصولات اضافه شده‌است. این تیپ سورن پلاس، فول ترین نمونه حال حاضر نسخه CNG به حساب می آید.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید