بهترین بازی های نقره ای دریایی جهان برای کامپیوتر

  • توسط: admin


در میان بازی‌های مبارزه‌ای ورزشی، سری کشتی کج را می‌توان یکی از محبوب‌ترین آثاری دانست که تجربه آن‌ها روی کنسول و کامپیوتر واقعا لذت‌بخش است. در طول این مطلب با هم به معرفی بهترین بازی های کشتی کج برای کامپیوتر خواهیم پرداخت. با ویجیاتو همراه باشید.

برترین بازی های کشتی کج برای کامپیوتر؛ از شبیه‌ساز تا پورت مستقیم

خوشبختانه کشتی کج از آن ورزش‌هایی است که حسابی در دنیای بازی‌های ویدیویی سابقه‌دار بوده و یافتن گزینه‌های مناسب برای لیست کاملی از بهترین بازی های کشتی کج کار دشواری نخواهد بود. با معرفی ۵ بازی کشتی کج در کامپیوتر همراه ویجیاتو باشید.

WrestleQuest

لزوما بهترین بازی‌ های کشتی کج برای کامپیوتر از گرافیک عجیب و غریبی برای سرگرم کردن مخاطب خود استفاده نمی‌کنند. برای مثال، بازی WrestleQuest سعی دارد تا با استفاده از یک گرافیک بامزه و دوربینی متفاوت، یک کشتی کج پر از ماجرا را برای طرفداران این رشته به تصویر بکشد.

این بازی بامزه که به سبک پیکسل آرت ساخته شده، شما را به یک دنیای رنگارنگ می‌برد که در طول آن باید شخصیت خود را حسابی تمرین داده و آماده شوید تا با استفاده از قدرت‌های عجیب و غریب خود، به جنگ با کشتی‌گیران افسانه‌ای رفته و آن‌ها را شکست دهید. این بازی به سبک مبارزات نوبتی ساخته شده و برخلاف عمده بازی‌های ساخته شده در این سبک، حال و هوای رنگارنگ و شادی را ارائه می‌دهد.

Casual Pro Wrestling

اگر خیلی دنبال حاشیه نیستید و قصد دارید تا از همان ابتدای بازی وارد رینگ شده و به مبارزه با رقبای خود بپردازید، Casual Pro Wrestling یکی از ساده‌ترین و بهترین بازی‌های کشتی کج برای کامپیوتر محسوب می‌شود که حجم بسیار کمی از سیستم شما را اشغال خواهد کرد. این بازی که نمره 9 را از کاربران استیم دریافت کرده، سعی دارد تا با ارائه بیش از 50 کشتی‌گیر حرفه‌ای، بازیکن را به دهه 2000 پرتاب کند..

این بازی به شما اجازه می‌دهد تا به صورت آنلاین با دوستان خود بازی کنید، نزدیک به 30 زمین بازی مختلف را تجربه کنید و با استفاده از هر شی و سلاحی که فکر کنید، رینگ را به خاک و خون بکشید. بازی بسیاری از حالت‌های بازی کشتی حرفه‌ای را در خود جای داده و در کل یک بهشت عالی برای طرفداران این رشته روی کامپیوتر محسوب می‌شود.

WWF WrestleMania 2000

عنوان WrestleMania 2000 اولین بازی رسمی WWF بود که در سال ۱۹۹۹ دسترس کاربران قرار گرفت. این بازی که به صورت اورجینال روی کنسول گیم‌بوی و نینتندو 64 در دسترس قرار گرفته بود، برای اولین بار به شما اجازه می‌داد که مبارز خود را شخصی‌سازی کنید و این بی‌نظیر بود.

در حالی که اولین باری بود که می‌توانستید Superstars را ویرایش کنید و این نکته واقعا باورنکردنی بود. این بازی همچنین دارای چند استیج مختلف از بازی WWF بود که زمین‌های مبارزه محبوب سال‌های ۱۹۹۸ و ۱۹۹۹ و رویدادهای مهم آن را شامل می‌شد. همچنین حضور زمین‌های مبارزه برنامه‌های تلویزیونی محبوبی مثل  Sunday Night Heat و  Raw is War از دیگر اتفاقات جذاب این بازی محسوب می‌شد. پورت غیررسمی این بازی را می‌توانید روی کامپیوتر تجربه کنید و یکی از بهترین بازی‌های کشتی کج را روی کامپیوتر تجربه کنید.

WWE All Stars

بازی WWE All Stars یکی از بهترین بازی های کشتی کج است. این بازی ترکیبی از سبک مبارزه‌ای و کشتی کج است که در آن کمبوها مهم‌ترین عنصر بازی را تشکیل می‌دهد. شخصیت‌ها حرکات اغراق‌آمیز انجام می‌دهند، قدرت‌های عجیب و غریبی را در مبارزات استفاده می‌کنند و در کل شاهد اتفاقات فانتزی و تخیلی بسیاری هستیم که این بازی را از یک تجربه شبیه‌ساز کشتی به یک بازی مبارزه‌ای و تخیلی تمام و کمال تبدیل کرده است.

بازیکنان در این بازی می‌توانند کشتی‌گیر خود را ساخته و یا مبارزات و مسابقات شخصی‌سازی شده مخصوص به خود را در بازی خلق کند و در آن به مبارزه بپردازد. در کل All Stars یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های این ورزش محسوب می‌شود که روی پلتفرم‌های بسیاری، حتی PSP منتشر شده و استفاده از شبیه‌سازهای موجود می‌تواند راه مناسبی برای تجربه این بازی روی کامپیوتر باشد. مطمئن باشید که با شبیه‌ساز هم این بازی جزو بهترین بهترین بازی های کشتی کج برای کامپیوتر محسوب می‌شود.

Wrestling Revolution

استودیو MDickie را به شخصه خیلی دوست دارم و بازی‌های واقعا خلاقانه‌ای از سوی این شرکت روی موبایل و رایانه‌های شخصی منتشر شده که تجربه بامزه و خنده‌داری را برای شما به تصویر خواهند کشید. یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این استودیو، Wrestling Revolution بوده که یکی از مفرح‌ترین آثار کشتی کج محسوب می‌شود.

در این بازی می‌توانید شخصیت خود را خلق کنید، وارد مسابقات مختلف کشتی بشوید و شخصیت خود را به یک کشتی‌گیر حرفه‌ای تبدیل کنید. این بازی نمره 9 را از استیم دریافت کرده و نزدیک به 300 شخصیت مختلف، حالت‌های بازی متعدد و البته بخش نقش‌آفرینی جذابی را به تصویر می‌کشد و قطعا یکی از بهترین بازی های کشتی کج برای کامپیوتر است.

WWE 2K19

اولین باری که شرکت 2K وظیفه انتشار بازی‌های کشتی کج را در اختیار گرفت، نسخه 2K14 این سری بازی بود و در طول تجربه این عنوان با یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های کشتی کج روبه‌رو بودیم که در زمان خود توانست تا حسابی طرفداران را شگفت‌زده کند. با این وجود این سری بازی روندی سینوسی را دنبال کردند تا این که در نهایت نسخه نوزدهم WWE، توانست تا یکی از کامل‌ترین بازی‌های این ورزش را در نسل هشتم به تصویر بکشد.

این نسخه از بازی قفس‌های جدیدی را به بازی اضافه کرد، یک بخش داستانی فوق‌العاده سرگرم‌کننده را به تصویر کشید و با بازسازی فیزیک بدنی کاراکترها و البته توجه بیشتر روی بخش پشت صحنه و نقش‌آفرینی بازی، سعی داشت تا یک نسخه متفاوت و کامل را به تصویر بکشد. هوش مصنوعی، گرافیک و رویدادهای تصادفی به‌روز این بازی، از دلایلی است که این نسخه را می‌توانیم از بهترین بازی‌های سری بدانیم که خوشبختانه توسط سازندگان روی پی‌سی نیز پورت شده است.

WWE 2K24

محبوب‌ترین بازی‌های کشتی کج را می‌توان سری WWE 2K24 دانست که به حق یکی از بهترین بازی های کشتی کج برای کامپیوتر محسوب می‌شود. بازی مذکور کامل‌ترین گیم پلی بازی کشتی کج را در اختیار شما قرار خواهد داد. اگرچه که نسخه‌های قبلی این بازی افت محسوسی را تجربه کرده‌ بودند، این نسخه توانست تا با حل کردن مشکلات نسخه‌های گذشته اعتماد طرفداران را دوباره به دست آورد.

مسابقات «آمبولانس» و «تابوت» در این بازی به خوبی عمل می‌کنند و حضور دوباره داورهای مهمان باعث شده تا این بازی حس و حال دوران خوش خود را دوباره منتقل کند. در بررسی ویجیاتو از بازی WWE 2K24 اینطور نوشتیم:

سرانجام WWE 2K24 به تعادلی خوب بین عرضه‌ی سالیانه و اضافه کردن محتواهای جدید رسیده است. تجربه‌ای لذت‌بخش که می‌توانست با اندکی تغییرات، بی‌نقص باشد؛ اما با چنین ناشر و سیاست‌های عرضه‌ی سودجویانه‌ای، همین هم غنیمت است.

امیر گلخانی

در ادامه می‌توانید بررسی بازی WWE 2K24، یکی از بهترین بازی‌های کشتی کج در کامپیوتر و کنسول را از ویجیاتو مطالعه کنید.

به نظر شما بهترین بازی کشتی کج برای کامپیوتر کدام است؟ حتما نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید