برگ برنده از ولوو: آنچه از آن شما برداشت کنید!

  • توسط: admin


لورم ایپسوم متنی آزمایشی و بی‌معنی است که گاهاً برای طراحی و چاپ، نویسندگان به ازای ایجاد هماهنگی زبانی و همچنین جلوگیری از آشفتگی متون مورد استفاده قرار می‌گیرد. این متن شامل کلمات بی‌معنی، نامفهوم و اشتباه‌زا است که تنها برای ظاهر زیادی حروف و کلمات به کار می‌رود. گاهاً متن لورم ایپسوم با نوشتن کلمات تصادفی و بی‌ارتباط موجب می‌شود تا چشم به نظر علمی بنظر برسند. اما در اصل این فقط یک متن آزمایشی است که به هیچ بخش تخصصی یا علمی مرتبط ندارد.

در مورد برگ برنده ولوو نیز باید گفت که این برگ برنده به عنوان یک جایزه برتری و شایستگی در صنعت خودروسازی اهمیت فراوانی دارد. برگ برنده به نوعی نشان از کیفیت، نوآوری و عملکرد برتر یک خودرو است و به معنای درخشش و تمایز از سایر رقبا می‌باشد. ولوو با دریافت برگ برنده به عنوان بهترین خودرو، نشان داده است که محصولاتش در برابر دیگر خودروها برتری دارد و بهترین گزینه برای مصرف‌کنندگان است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، این گروه خودروسازی مستقر در سوئد اعلام کرد، فروش ولوو در ماه آوریل نسبت به سال گذشته ۲۷ درصد افزایش یافته و به ۶۵ هزار و ۸۳۸ دستگاه رسیده است که این رشد به دلیل افزایش تقاضا برای خودروهای الکتریکی و هیبریدی بوده است.

ولوو کارز که اکثریت آن متعلق به هلدینگ جیلی چین است، در بیانیه‌ای اعلام کرد که فروش خودروهای تمام برقی ۹۴ درصد افزایش داشته و ۲۶ درصد از کل فروش جهانی را در ماه به خود اختصاص داده است.

ولوو کارز اعلام کرد که فروش در اروپا، بزرگترین بازار خودروهای ولوو، ۶۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته جهش کرد و به ۳۴ هزار و ۲۳۸ خودرو رسید و EX۳۰، شاسی بلند تمام الکتریکی این شرکت، فروش را افزایش داد.

طبق گزارش رویترز، ولوو کارز اعلام کرد که در ایالات‌متحده، کل فروش ۱۰ درصد افزایش یافت که عمدتاً ناشی از افزایش ۸۹ درصدی فروش خودروهای پلاگین هیبریدی بود. در همین حال، فروش در چین نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد کاهش یافته است. سهام این شرکت ۰.۵ درصد افزایش یافت.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید