با ۱۵ میلیون تومان آیفون دست دومتونو بخرید! اطلاعات جذاب درباره قیمت ها در جدول

  • توسط: admin


در این توضیحات به بحث و تبادل نظر در مورد خرید آیفون با قیمت ۱۵ میلیون تومان می‌پردازیم. خرید آیفون با قیمت ۱۵ میلیون تومان در مقایسه با گوشی‌های دیگر طرفداران زیادی دارد. با وجود امکانات برتر، طراحی زیبا و عملکرد قابل اعتماد، آیفون هنوز یکی از گزینه‌های محبوب در بازار گوشی هوشمند است.

اگر قصد خرید آیفون دست دوم را دارید، قیمت آن معمولا پایین تر از قیمت گوشی نو می‌باشد. بر اساس جدول قیمت های آیفون‌های دست دوم، می‌توانید آخرین مدل‌های آیفون را با قیمت های مناسب تری تهیه کنید.

به عنوان مثال، آیفون ۱۱ دست دوم با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت معمولا با قیمت حدود ۷ تا ۸ میلیون تومان در بازار دوم عرضه می‌شود. در حالی که آیفون ۱۲ دست دوم ممکن است با قیمت حدود ۱۰ تا ۱۱ میلیون تومان قابل دسترس باشد.

با مطالعه جدول قیمت‌ها و انجام تحقیقات لازم، می‌توانید آیفون دست دوم ایده‌آل خود را با قیمت مناسبی پیدا کنید و از تمامی ویژگی‌های برتر آیفون لذت ببرید.

آدرینمعصومه حیدریان؛ اگر به دنبال خرید گوشی آیفون دست دوم هستید و بودجه شما به خرید آیفون نو نمی‌رسد، این گزارش را از دست ندهید.
برای خرید یک گوشی آیفون ۱۳ پارتنر نامبر CH دست دو، با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت باید ۳۹ میلیون و ۵۱۷ هزار تومان هزینه کنید. این گوشی رجیستر شده و سلامت باتری آن ۹۹درصد است. همچنین همین مدل آیفون 13 با سلامت باتری ۹۴ درصد ۳۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.
آیفون 13 کارکرده با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت، پارت نامبر CH با سلامت باتری ۹۹ درصد نیز ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.
اگر به دنبال خرید آیفون 13 پرومکس دست دوم هستید، می‌توانید با ۸۰ میلیون تومان صاحب آن شوید. سلامت باتری این گوشی ۸۸ درصد و پارت نامبر آن ZAA است.
یک مدل ارزان‌تر دیگر از آیفون 13، مدل آیفون ۱۳ پرو اپل است. این گوشی با ۱۲۸ گیگابایت رم و ۶ گیگابایت حافظه داخلی، پارت نامبر ZAA و سلامت باتری ۸۶ درصد به قیمت ۵۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد.
اگر خرید آیفون 13 برای شما مقدور نیست، می‌توانید به سراغ آیفون 12 و 11 بروید. گوشی آیفون ۱۱ کارکرده با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم، ۲۲ میلیون تومان قیمت دارد. پارت نامبر این گوشی CH و سلامت باتری آن ۹۴ درصد است.
آیفون ۱۲ پرو مکس دست دوم با پارت نامبر LLA و ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت، ۴۱ میلیون و ۵۳۸ هزار تومان قیمت دارد. سلامت باتری این گوشی ۱۰۰ درصد است.
اگر به دنبال قیمت پایین‌تری هستید، مدل آیفون ۱۲، پارت نامبر CH با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و رم ۴ گیگابایت را تهیه کنید. قیمت این گوشی ۲۷ میلیون تومان است.
آیفون ۱۱ پرو با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت نیز ۲۰ میلیون تومان هزینه دارد. پارت نامبر این گوشی AE و سلامت باتری آن ۷۵ درصد است.
با ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان هم می‌توانید صاحب گوشی آیفون ۱۱ شوید. این گوشی سلامت باتری ۸۸ درصد و پارت نامبر ZAA دارد. همچنین، حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت و رم آن ۴ گیگابایت است.
با هزینه‌ای نزدیک به ۱۰ میلیون تومان نیز می‌توانید صاحب یک گوشی آیفون شوید. آیفون ۸ پلاس اپل با ظرفیت ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و رم ۳ گیگابایت، ۹ میلیون و ۶۴۲ هزار تومان قیمت دارد. سلامت باتری این گوشی ۱۰۰ درصد است.
قیمت دیگر گوشی‌های دست دوم آیفون را در جدول زیر بخوانید؛
*توجه داشته باشید که اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت‌های ذکر شده از سایت‌های فروش اینترنتی است.*

قیمت آیفون‌های دست دوم 20 اسفند 1402

مدل
ظرفیت
سلامت باتری
قیمت / تومان

آیفون ۶s پلاس
64 گیگابایت حافظه داخلی – 2 گیگابایت رم
۶۸%
 ۴,۹۰۶,۰۰۰

آیفون SE اپل نسخه ۲۰۲۰
۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی – ۳ گیگابایت رم
۷۹%
 ۱۱,۷۹۳,۰۰۰

iPhone ۶ Plus
16 گیگابایت حافظه داخلی – 1 گیگابایت رم
_
 ۴,۰۱۰,۰۰۰

آیفون ۱۳
۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی – 4 گیگابایت رم
۸۵%
 ۳۳,۰۰۰,۰۰۰

آیفون ۱۳ پرو مکس
256 گیگابایت حافظه داخلی – 6 گیگابایت رم
۸۸%
۸۰,۰۰۰,۰۰۰

آیفون ۱۲ پرو مکس اپل
256 گیگابایت حافظه داخلی – 6 گیگابایت رم
۸۵%
 ۴۶,۵۷۰,۰۰۰

آیفون ۸ پلاس اپل
64 گیگابایت حافظه داخلی – 3 گیگابایت رم
۱۰۰%
۹,۶۴۲,۰۰۰

iPhone ۱۳ Pro Max
256 گیگابایت حافظه داخلی – 6 گیگابایت رم
۸۸%
۶۹,۶۰۰,۰۰۰

آیفون ۱۱ پرو اپل
64 گیگابایت حافظه داخلی – 4 گیگابایت رم
۷۵%
۲۵,۷۳۲,۰۰۰

آیفون ۱۲ پرو
256 گیگابایت حافظه داخلی – 6 گیگابایت رم
۸۲%
۴۰,۰۰۰,۰۰۰

آیفون xs
256 گیگابایت حافظه داخلی – 4 گیگابایت رم
_
۱۵,۵۰۰,۰۰۰

آیفون ۱۲ پرو
256 گیگابایت حافظه داخلی – 6 گیگابایت رم
۸۶%
۳۳,۵۰۰,۰۰۰

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید