با هم پیدا کردن گنج حیاط بیمارستان ناصر!

  • توسط: admin


در حالی که کارگران در حال حفاری در حیاط بیمارستان ناصر بودند، به طور ناگهانی بر خورد به چند گور دسته جمعی که در زیر زمین مخفی شده بودند. این کشف ترسناک و ناگوار باعث تعجب و هراس در بین افراد شد. پلیس و مقامات محلی فوراً به محل حادثه فرستاده شدند تا ماهیت و جزئیات این پرونده تاریخی را بررسی کنند.

تعدادی از جنازه ها به شدت فرسوده و تجزیه شده بودند، و این نشان می داد که آنها مدت زمان زیادی در زیرزمین قرار داشته اند. بررسی های اولیه نشان داد که جنایتی بسیار خشن و وحشیانه پشت این کارنامه وحشتناک بوده است.

این حادثه ترسناک، خانواده های قربانیان را در اندوه فرو برد و جامعه به نگرانی و هراس واژگان کرد. تحقیقات بیشتری برای رسیدگی به این پرونده شروع شده و مسئولان به دنبال شناسایی و دستگیری مرتکبین این جنایت هولناک بودند.

نیروهای امداد و اورژانس غزه یک گور دسته جمعی را در حیاط بیمارستان ناصر در خان یونس کشف کرد که دست کم ۱۸۰ جسد در آن وجود دارد. اورژانس غزه یک گور دسته جمعی در خان یونس کشف کرد که دست کم ۱۸۰ جسد در آن وجود دارد. این گور دسته جمعی در مجتمع پزشکی ناصر شهر خان یونس کشف شده است. سازمان دفاع غیرنظامی فلسطین می‌گوید در حال تلاش برای یافتن اجساد بیشتری است. بخش زیادی از این شهر به دلیل ماه‌ها بمباران اسرائیل ویران شده است. هانی محمود از محل این گور دسته جمعی در خان یونس گزارش می‌دهد.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید