بازگشایی فرهنگی و دیپلماتیک: سفارت هلند در تهران به روایت جدید

  • توسط: admin


سفارت هلند در تهران، به عنوان نمایندگی دولت کشور هلند در ایران، به منظور تسهیل ارتباطات بین دو کشور و همچنین ارائه خدمات مختلف به شهروندان هلندی و ایرانی‌مقیم در هر دو کشور، بازگشایی می‌شود. این سفارت در پذیرش و پردازش مدارک و تأییدیه‌های مورد نیاز برای مهاجرت، تحصیل، مسائل مربوط به تجارت و سرمایه‌گذاری، امور قنصلی و دیپلماتیک، به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد. همچنین، این نمایندگی دارای قسمت‌های مختلفی از جمله بخش فرهنگی، تحقیقات و توسعه، امور هم‌جانبه و تبادلات فرهنگی می‌باشد که با هدف توسعه همکاری‌های دو جانبه و افزایش هم وفقیت و انسجام میان این دو کشور فعالیت می‌کند. این بازگشایی، رویکرد مثبت و سازنده‌ای است که به تحقق هدف اصلی خدمت به مردم و تقویت ارتباطات میان دو کشور کمک می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، هلند در بیانیه خود اعلام کرده است که احتمال تعطیلی مجدد سفارت خود در تهران را رد نمی‌کند.

در این بیانیه آمده است: امنیت نمایندگی به طور مداوم نظارت می‌شود و احتمال تعطیلی مجدد سفارت در آینده‌ای نزدیک وجود دارد..

دولت هلند روز گذشته به اتباع خود هشدار داد که به دلیل وضعیت امنیتی نامعلوم رژیم صهیونیستی از سفر به اراضی اشغالی پرهیز کنند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید