اگر از فرمانروایی اجباری خسته شده‌اید، با رأی اعتراضی دولت قوی و عادلانه را بسازیم / همراه با ما برای یک دولت قوی در سال ۱۴۰۴ / دولت فعلی از جیب مردم پول می‌گیرد!

  • توسط: admin


سیاست‌ورزی اجباری یکی از موضوعاتی است که بسیاری از افراد به آن شکایت دارند. برخی از افراد معتقدند که دولت فعلی از جیب مردم کسب درآمد می‌کند و این موضوع باعث ناراحتی و ناراضی‌تری آنها شده است. در این مواقع، رأی اعتراضی دادن و اعتراض کردن به سیاست‌های اجباری می‌تواند یک راه حل مناسب باشد.

همچنین، با توجه به پایان این دولت و آغاز دولت جدید در سال ۱۴۰۴، امیدواریم که دولت جدید بتواند بهتر از دولت قبلی عمل کند و به تامین نیازهای مردم بپردازد. امیدواریم که دولت قوی و عادلانه‌ای در کار خود موفق باشد و بهبودی در شرایط اجتماعی و اقتصادی کشور ایجاد کند. در نهایت، همه ما می‌توانیم با همکاری و تعامل میان دولت و مردم، به دستیابی به یک کشور پیشرفته و رونق‌بخش کمک کنیم.

به گزارش اقتصادآنلاین، «پروین داداندیش»، کاندیدای لیست صدای ملت در انتخابات مجلس دوازدهم در «کافه خبر» خبرآنلاین گفت: مجلس فعلی از بی‌اثرترین و ضعیف‌ترین مجلس‌هاست. مجلس ضعیفی که این دولت ضعیف هم از آن درآمده است. دولت فعلی از طریق جریمه و مالیات از جیب مردم، کسب درآمد می کند.
داداندیش ادامه داد: اگر در بالا ژنرال نداشته باشید که لابی کند، تمام خواسته‌ها سرکوب می‌شود. باید کمک کنیم ۱۴۰۴ دولتی قوی روی کار بیاید.
این کاندیدا افزود: مقابله با تندروی، یکی از استراتژی های لیست صدای ملت است. ما خودمان به وضع موجود اعتراض داریم و به مردمی هم که مانند ما اعتراض دارند، می‌گوییم بیایند رای دهند و با ما متحد شوند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید