استفاده از کنسول‌های چوبی، تجربه‌ی مدرنی برای دکوراسیون منزل شما

  • توسط: admin


کنسول‌های چوبی مدرن، المان‌های بسیار زیبا و کاربردی هستند که امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. شما با انتخاب مدل کاربردی از این کنسول‌های مینیمال و قرار دادن در فضای مناسب، می‌توانید به فضایی دلنشین و شیک دست پیدا کنید. در این مقاله از مجله اکالا، شما با دنیای جذاب کنسول‌های چوبی مدرن، نکات مهم در انتخاب و چیدمان آشنا خواهید شد.   

انواع مدل‌های پرکاربرد و محبوب کنسول چوبی مدرن

این میزهای باریک و بلند، نه تنها یک عنصر تزیینی هستند، بلکه کاربردهای فراوانی نیز دارند. کنسول چوبی مدرن، تلفیقی از زیبایی طبیعی چوب و طراحی‌های مدرن است. این کنسول‌ها با تنوع بی‌نظیر در طرح، رنگ و اندازه، به شما این امکان را می‌دهند که سلیقه شخصی خود را در دکوراسیون منزل به نمایش بگذارید.

کنسول با آینه

استفاده از آینه در کنسول موجب عمق دادن به فضا و بزرگتر نشان دادن فضا می‌شود. ترکیب کنسول های چوبی و آینه، یک المان دکوراتیو بسیار زیبا و کاربردی را ایجاد می‌کند.

کنسول با کشو

اغلب کنسول‌ها کشو یا کمدهای طبقه‌بندی شده با سایزهای مختلفی دارند. این مدل کنسول‌ها برای نگهداری وسایل کوچک بسیار مناسب هستند. کاربردهای زیادی دارند و علاوه بر زیبایی در نظم‌دهی به وسایل کمکتان می‌کنند.

بیشتر بخوانید: مدل‌ها و مزیت‌های سرویس آرایش اسپرت

کنسول دیواری

اگر فضای محیط شما کوچک است، بهتر است از کنسول‌های دیواری استفاده کنید. این مدل کنسول‌ها به دیوار نصب می‌شوند و فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند. با توجه به مدل کنسول انتخابی‌تان می‌توانید استفاده‌های مختلفی از این مدل کنسول‌ها داشته باشید.

ترکیب کنسول چوبی با فلز

ترکیب چوب و فلز، یک کنتراست زیبا ایجاد می‌کند و به کنسول ظاهری مدرن می‌بخشد. از طرفی استفاده از فلز در کنسول موجب سبک تر شدن وزن کنسول و استحکام آن نیز می‌شود.

بیشتر بخوانید: انواع مدل جاکفشی و جالباسی مدرن

چرا کنسول چوبی مدرن بخریم؟! مزیت‌های کنسول چوبی چیست؟

کنسول‌های چوبی در مدل‌ها و طرح‌های بسیار متنوعی تولید می‌شوند که با هر سلیقه‌ای سازگار هستند همچنین این کنسول ها در اندازه‌ها و ابعاد مختلفی تولید می‌شوند تا در فضاهای مختلف قابل استفاده باشند.

کنسول‌های چوبی از چوب‌های مختلفی مانند راش، بلوط و گردو ساخته می‌شوند که هر کدام از این چوب‌ها ویژگی‌ها و رنگ‌های منحصر به فردی دارند. از طرفی چوب، متریالی مقاوم و بادوام است که با گذشت زمان زیبایی خود را حفظ می‌کند و به هر فضایی حس آرامش و گرما می‌بخشد. این کنسول‌های‌ چوبی علاوه بر جنبه تزیینی، کاربردهای فراوانی نیز دارند.

کنسول‌های مدرن با هر سلیقه‌ای سازگاری دارند از طرح‌های ساده و مینیمال تا طرح‌های پیچیده و منبت‌کاری شده. برخی از کنسول‌ها بیشتر جنبه تزیینی دارند و برخی دیگر کاربردی‌تر هستند.

در چه قسمت‌هایی از خانه می‌توانم از کنسول چوبی مدرن استفاده کنیم؟

اتاق نشیمن: کنسول در اتاق نشیمن می‌تواند برای نمایش وسایل دکوری یا قرار دادن تلویزیون، ضبط، گرامافون و سایر دستگاه‌های برقی استفاده شود.ورودی یا راهرو: استفاده از کنسول در ورودی خانه می‌تواند برای قرار دادن کلیدها، کیف، جاکفشی و سایر وسایل شخصی کاربردی باشد. کنسول در راهرو می‌تواند به عنوان یک عنصر جدا کننده فضاها عمل کند.اتاق خواب: کنسول در اتاق خواب می‌تواند به عنوان میز آرایش یا برای قرار دادن لوازم شخصی و بهداشتی، لباس و کتاب‌ها استفاده شود.

امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در این مقاله از مجله سبک زندگی آدرینبرایتان مفید واقع شده باشد.

من سمانه هستم، از بچگیم عاشق این بودم که توی تلویزیون آشپزی رو آموزش بدم.
هر روز پیش‌بند آشپزخونه مادرم رو میبستم و ساعت‌ها جلوی دوربین تخیلی ذهنم، آموزش آشپزی میدادم!
بزرگ‌تر که شدم به صورت تخصصی‌تر رویاهامو دنبال کردم و هر روز براشون بیشتر تلاش کردم تا  فهمیدم علاقه زیادی به دنیای شیرینی‌ها و شیرین کردن کام آدم‌ها دارم.
حالا خیلی  خوشحالم که این فرصت رو دارم تا با  تلفیق آشپزی کردن، نوشتن و عکاسی که الان  بخش بزرگی از دنیای من شده بتونم این حس خوب رو با شما به اشتراک بزارم.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید