از اتاق فرار ارومیه تا بلیط استخر و تیراندازی

  • توسط: admin
از اتاق فرار ارومیه تا بلیط استخر و تیراندازی


اگه ساکن ارومیه هستید و یا قصد مسافرت به این شهر رو دارید و می‌خواید از تفریحات این شهر استفاده کنید، این پست برای شماست.
در ارومیه نیز مناطق گردشگری زیادی وجود دارد که ما صرفا در این پست قصد داریم در مورد جاهایی صحبت کنیم که بشه ساعاتی رو در اونجا تفریح کنیم.

رفتن به اتاق فرارهای ارومیه

images_1713959957_6628f4156d0db.jpg

اولین سرگرمی که یکی از پرطرفدارترین سرگرمی های این روزه نوجوانان و جوانان شده، رفتن به اتاق فرارهاست.

حالا چرا این بازی اینقدر طرفدار پیدا کرده را خودتان در ادامه متوجه خواهید شد.

اول از همه بریم ببینیم اصلا اتاق فرار ارومیه چی هست، کجا هست و اصلا چه نوع سرگرمی هست؟

این بازی به صورت یک گروه حداقل 4 نفره تا 10 نفره برگزار میشود. یعنی شما باید برای شرکت در این بازی حتما از بین دوستان و آشنایان خودتون یک همچین گروهی رو تشکیل بدید که حتما همه اعضای افراد هم با شما هماهنگ و از نظر روحی برای این نوع بازی ها آماده باشند.

چرا که این بازی به یک روحیه تیمی که اعضا به صورت گروهی و هماهنگ با هم کار کنند نیاز دارد. همچنین بازی‌ها بسته به نوع سناریو ممکن است بسیار ترسناک و دلهره‌آور باشند. پس با این حساب اگه فردی تحمل ترس را ندارد و یا با مشکلات قبلی مواجهه هست در این بازی ها شرکت نکند.

همچنین قانون شرکت در این اتاق فرارها این هست که حداقل سن افراد شرکت کننده بالای 13 سال باشد.

البته اگر یکی از  اعضای شرکت کننده در چنین سنی باشد، شما می‌توانید به مدیریت اتاق فرار بگویید که شدت ترس بازی را پایین بیاورند.
در ارومیه اتاق فرارهای متعددی مانند اتاق فرار جنیوس، اتاق فرار راهبه، اتاق فرار مکعب متروک، اتاق فرار آروند و … وجود دارد که هر کدام ممکن است یک یا چند سناریوی مختلف داشته باشند.

برای رفتن به اتاق فرار شما می‌بایست حتما از قبل تایم بازی خود را رزرو کنید. در ارومیه شما می‌توانید از طریق سایت تخفیفی ویرا بَرگ هر یک از اتاق فرارهای دلخواه خودتان را با تخفیف رزرو کنید. برای دریافت نوبت هم می‌توانید به شماره (09376472427) تماس بگیرید.

بعد از آن شما می‌توانید با توجه به قیمت اتاق فرار ارومیه که هر بازی قیمت متفاوتی دارد، بلیط به تعداد نفرات شرکت کننده به صورت آنلاین تهیه کنید و بعد در تایم بازی، به آدرس اتاق فرار مراجعه کنید.

فواید شرکت در اتاق فرارها

اتاق فرار یک سناریوی جذاب، ترسناک، راز آلود، پر استرس و معماگونه هست که تمامی این موضوعات به بالا رفتن آدرنالین خون شما و ترشح یک سری هورمون‌های بدن کمک می‌کند. این نوع تفریح موجب درگیری ذهن و جسم و حواس شما می‌شود که در نهایت این فرایند برای سلامتی و رشد شما بسیار مفید خواهد بود.

شما با شرکت در اتاق فرار یا همان کلبه وحشت یاد میگیرید که در اوج استرس و نگرانی و اضطراب ذهن خود را کنترل کنید و به حل معما و پیش بردن بازی فکر کنید. این قدرت کنترل ذهن چنان شما را از لحاظ تقویت کنترل و تسلط بر ذهن کمک می‌کند که شما هرگز در شرایط خارج از آن شاید این توانایی را تجربه و کسب نکنید.

همچنین برای پیش بردن بازی شما می بایست حتما با افراد هم تیمی خود هماهنگ و در ارتباط باشید. این هماهنگی و ارتباط روحیه تیمی و تیم ورکینگ شما را بالا خواهد برد و می‌توان این موضوع را نیز یکی از ویژگی‌های اتاق فرارها و تاثیر مثبت آن نسبت به سایر تفریحات ورزشی دانست.

رفتن به استخرهای ارومیه

images_1713959977_6628f429000bc.jpg

ارومیه یکی از شهرهای پر استخر کشور به شمار می‌رود و استخر سرزمین موج‌های آبی ارومیه نیز یکی از بزرگترین استخرهای شمالغرب کشور به حساب میاد.

در ارومیه استخرهای کوچک و بزرگ، استخر در زیر زمین و همکف و آسمان داریم!

منظورمان از استخر در آسمان استخر هتل آنا هست که در طبقات بالایی این هتل قرار دارد.

از استخرهای بزرگ اگر بخواهیم صحبت کنیم و آنها را به شما معرفی کنیم، اولین استخر، سرزمین موج‌های آبی ارومیه در کیلومتر 5 جاده سنتو (مهاباد) هست. این استخر انواع شوتینگ، سرسره و فضای بازی و مهیج برای شنا دارد و می‌توان گفت که یکی از استخرهای پرطرفدار ارومیه هست.

بعد از آن می‌توان به استخر مخابرات ارومیه اشاره کرد. استخر مخابرات (پیام) که در ابتدای خیابان خاقانی، تقاطع 8 شهریور و بلوار شهید قاسمی قرار دارد یکی از استخرهای بزرگ ارومیه با دو حوض شنا می‌باشد.

در این استخر یک حوض شنای بزرگ به ابعاد 25 در 50 متر برای بزرگسالان و یک ح.ض شنای بزرگ دیگر ویژه کودکان طراحی شده است.
ظرفیت استخر مخابرات 500 نفر به صورت همزمان هست که این حجم از ظرفیت این استخر را به یکی از متفاوت‌ترین استخرهای ارومیه تبدیل کرده است.

استخر مخابرات یک سرسره شوتینگ دارد که شناگران می‌توانند از آن استفاده کنند و نهایت لذت شنا را تجربه کنند.
از دیگر استحرهای دیگر ارومیه می‌توان به استخر تورال در منطقه رودکی، خیابان فردوسی اشاره کرد. این استخر شاید به اندازه استخر مخابرات بزرگ نباشد، اما افرادی که می‌خواهند نهایت مشتری مداری، کیفیت و برخورد سطح بالا را تجربه کنند به این استخر مراجعه می‌کنند. در این استخر همه چیز عالی و با کیفیت هست. رضایت مشتریان و مراجعه کنندگان و نحوه بر خورد پرسنل این استخر نشان می‌دهد که استخر تورال یکی از برندهای خوش نام در بین سایر استخرهای ارومیه می‌باشد.

برای تهیه بلیط هر یک از استخرهای نام برده شده می‌توانید به سایت تخفیفی ویرا برگ مراجعه کنید و بلیط این استخرها را به صورت آنلاین تهیه کنید.

رفتن به باشگاه تیراندازی

images_1713959997_6628f43d322fe.jpg

تفریح بعدی و آخر که در این پست قصد داشتیم به شما معرفی کنیم رفتن به باشگاه‌های تیراندازی هست. شاید یکی از ارزون‌ترین تفریحات ورزشی و سالم، رفتن به باشگاه تیراندازی باشد.
برای رفتن به باشگاه تیراندازی شما نیاز به هیچ تجهیزاتی ندارید. کافیست که بلیط تیراندازی را با تخفیف از سایت ویرا بَرگ به صورت آنلاین خریداری کنید و به باشگاه‌های تیراندازی ارومیه مانند باشگاه تیراندازی میداس و باشگاه تیراندازی راشین سلطانی مراجعه کنید و از تیراندازی با تفنگ بادی خود لذت ببرید. موقع مراجعه به شما یک اسلحه بادی به همراه تعدادی ساچمه و یک سیبل نشانه روی می‌دهند. بعد شما با تمرکز و حبس نفس خود، سعی می‌کنید به سمت نقطه مرکزی هدف سیبل خود تیراندازی کنید.

این تفریح به قدری جذاب و چالش برانگیز هست که بعد از یک بار تجربه و امتحان کردن آن باز هم تصمیم می‌گیرید که به باشگاه تیراندازی بروید.

البته که تفریحات ارومیه به همین سه مورد ختم نمی‌شود و تفریحات دیگری مانند پاراگلایدر، کوهنوردی و … نیز در ارومیه وجود دارد که ما فعلا به همین موارد بسنده می‌کنیم.
امیدوارم که این پست و این معرفی‌ها برای شما مفید بوده باشد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید