آیفون ۱۶ پرو با رنگ جدید و شیک “تیتانیوم طلایی” منتشر شد!

  • توسط: admin


پس از یک سال وقفه، رنگ طلایی در محصولات اپل بازگشته است.

به گزارش دیجیاتو به نقل از 9to5mac، این تصویر آیفون 16 پرو را با رنگ طلایی تیتانیوم نشان می دهد، اما هنوز مشخص نیست که از چه رنگ طلایی در این گوشی استفاده شده است. پیش از این، برخی شایعات به استفاده از رنگ برنزی یا قهوه ای اشاره می کردند، اگرچه هیچ منبع دیگری هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

جزئیات بیشتر در مورد آیفون 16 پرو در تیتانیوم طلایی

منبعی که به عرضه این گوشی در رنگ طلایی تیتانیوم اشاره کرده است، دقیقا همان منبعی است که قبل از عرضه رسمی آیفون 15 پرو اعلام کرده بود که این گوشی با رنگ طبیعی تیتانیوم عرضه خواهد شد. بنابراین انتظار می رود این خبر در مورد رنگ جدید آیفون 16 پرو دقیق باشد.

البته تصویر منتشر شده علاوه بر رنگ طلایی تیتانیوم، برخی جزییات دیگر این گوشی را نیز نشان می دهد؛ برای مثال، در کنار دکمه روشن/خاموش دستگاه، دکمه جدیدی را مشاهده خواهید کرد که احتمالاً شاتر دوربین است. قبلا تایید شده بود که سری آیفون 16 دارای دکمه شاتر اختصاصی برای دوربین خواهد بود.

اپل در آیفون 15 پرو تصمیم گرفت تا پس از آیفون X یک بار دیگر رنگ طلایی را از محصولات جدید خود حذف کند. این سری از دستگاه ها در 4 طیف رنگی تیتانیوم طبیعی، تیتانیوم آبی، تیتانیوم سفید و تیتانیوم مشکی عرضه شد.

البته تصویر منتشر شده از آیفون جدید در رنگ طلایی تیتانیوم یک ماکت بوده و جزئیات دقیقی از رنگ واقعی این گوشی را نشان نمی دهد. به احتمال زیاد شاهد بازگشت رنگ طلایی در آیفون های جدید خواهیم بود.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید