آیا می دانستید گوشی هوشمند پوکو C61 با نام Redmi A3 از شیائومی رونمایی شده است؟

  • توسط: admin


گوشی پوکو C61 شیائومی، به عنوان یک گوشی هوشمند ارزان قیمت از سری Redmi A3 به بازار عرضه شده است. این گوشی دارای ویژگی‌های برجسته‌ای است که برای کاربران متوسط ​​و حرفه‌ای مناسب است. با پردازنده هشت هسته‌ای قوی و دوربین‌های پیشرفته، این گوشی امکان عکاسی با کیفیت بالا را فراهم می‌کند. صفحه نمایش عالی و باتری با ظرفیت بالا نیز از ویژگی‌های دیگر این گوشی است. طراحی زیبا و جذاب این گوشی باعث می‌شود که آن را با افتخار در دست داشته و استفاده کنید. با قیمت مناسب و انتخاب واقعی برای کسانی که به دنبال یک گوشی کارآمد و کاربرپسند هستند، پوکو C61 شیائومی به عنوان یک گزینه عالی برای خرید مطرح می‌شود.

به نظر می‌رسد پوکو در حال آماده شدن برای معرفی گوشی هوشمند جدیدی به نام C61 در هند و سایر بازارها باشد. حضور این گوشی هوشمند در هر دو گواهی بلوتوث SIG و BIS به شدت نشان دهنده عرضه قریب الوقوع است.
لیست بلوتوث SIG شماره مدل گوشی هوشمند را 2312BPC51H نشان می‌دهد و نام آن را Poco C61 تأیید می‌کند. جالب اینجاست که شماره مدل شباهت به ردمی A3 (23129RN51H) دارد و نشان دهنده آن است که Poco C61 می‌تواند یک نسخه ریبرند شده از همان گوشی باشد.
علاوه بر این، لیست نشان می‌دهد که Poco C61 از بلوتوث 5.4 پشتیبانی کزده و اندروید 14 را دربرمی‌گیرد. این گوشی هوشمند همچنین گواهی BIS را با همان شماره مدل دریافت کرده که نشان می‌دهد دستگاه در هند نیز عرضه خواهد شد. برای یادآوری، Redmi A3 دارای صفحه نمایش LCD بزرگ 6.7 اینچی با رزولوشن HD+ و نرخ نوسازی 90 هرتز صاف است. در داخل، چیپست مدیاتک Helio G36 به همراه حداکثر 6 گیگ رم LPDDR4x و 128 گیگابایت حافظه داخلی eMMC 5.1 دارد.

از نظر نرم‌افزاری، اندروید 13 با رابط کاربری MIUI 14 اجرا می‌شود. این گوشی دارای یک دوربین عقب 8 مگاپیکسلی به همراه سنسور ثانویه 0.08 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلو است. درست مانند بسیاری از گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه، دارای جک 3.5 میلی‌متری هدفون و اسلات کارت حافظه MicroSD است. علاوه بر این، دستگاه دارای حسگر اثر انگشت جانبی و درگاه USB Type-C است.
برای اتصال، پشتیبانی از دو سیم کارت، شبکه 4G، وای فای دو بانده، بلوتوث 5.3 و GNSS را ارائه می‌دهد. نکته آخر اینکه باتری 5000 میلی آمپرساعتی است و از شارژ 10 واتی پشتیبانی می‌کند. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چه برنامه‌ای در سر دارد.
کمپانی چینی شیائومی هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را در قالب میان رده و پرچمدار معرفی می‌کند که قابل توجه است.
 

لینک کوتاه مطلب
کپی شد

ما را دنبال کنید

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید