آویده از تمامی مرزها: گرسنگی بی رحمی در سرزمین فلسطین + تصاویر و ویدیو

  • توسط: admin


گرسنگی تحمیلی یکی از مشکلات جدی در کشور فلسطین است که برای بسیاری از افراد به خصوص در مناطق محاصره شده اتفاق می افتد. این موضوع به علل مختلفی نظیر حصارهای اطرافیانه، محدودیت های تجاری و اقتصادی، سیاست های نابرابر و مشکلات دیگر بازمانده از جنگ‌های بی‌پایان در کشور فلسطین وقوع می‌یابد.

بسیاری از خانواده‌ها نمی توانند به طور کافی غذا، آب و پوشاک داشته باشند و در تلاش برای بقا هر روز با محدودیت های زندگی مواجه هستند. این وضعیت بر روی سلامتی و رشد فیزیکی و ذهنی نوجوانان و کودکان اثرات بسیاری دارد.

فیلم‌های متعددی در مورد گرسنگی تحمیلی در فلسطین ساخته شده است که این موضوع را به نمایش می‌گذارند و تلاش می‌کنند تا آگاهی عمومی را درباره این مسئله افزایش دهند. این فیلم ها نقاط ضعف جامعه بین الملل را در روش حمایت از افراد مبتلا به گرسنگی تحمیلی نشان می دهند و تأکید می‌کنند که تدابیر فوری و موثری برای رفع این بحران باید اتخاذ شود.

«یک نوزاد ۲ ماهه در بیمارستان کمال عدوان در شمال غزه و یک جوان ۲۰ ساله در مجتمع پزشکی الشفاء به‌دلیل سوء‌تغذیه و گرسنگی جانشان را از دست دادند». این بخشی از گزارش دیروز وزارت بهداشت فلسطین بود.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید