آمدن گوشی شیائومی 14SE: یک جدیدترین اضافه‌ی خیره‌کننده به خانوادهٔ شیائومی در ماه آینده

  • توسط: admin


گوشی شیائومی 14SE یک گوشی هوشمند پیشرفته و مدرن است که از تکنولوژی‌های برتر و قدرتمند برخوردار است و در ماه بعد به بازار عرضه خواهد شد. این گوشی دارای طراحی زیبا و خوش دستی است که در کنار آن، دارای صفحه نمایش با کیفیت و رزولوشن بالا می‌باشد که تجربه بصری بی‌نظیری را برای کاربران ایجاد می‌کند. همچنین، این گوشی دارای دوربین عالی با قابلیت عکاسی حرفه‌ای و ضبط ویدیو با کیفیت واقعی است. علاوه بر این، گوشی شیائومی 14SE با پردازنده قدرتمند و حافظه داخلی بزرگ، عملکرد بسیار روان و سریعی دارد. این گوشی با باتری قوی و امکانات متنوع، تجربه استفاده خوبی را برای کاربران ارائه می‌دهد و قطعا یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال یک گوشی هوشمند پیشرفته هستند.

ماه گذشته، شیائومی از گوشی هوشمند Civi 4 Pro در چین رونمایی کرد. این دستگاه قاتل پرچمدار جدید از پردازنده اسنپدراگون 8s نسل 3 که اخیراً معرفی شده، قدرت می گیرد.

این برند در حال حاضر هیچ اطلاعیه‌ای در رابطه با عرضه گسترده‌تر ارائه نکرده، یک گوشی هوشمند جدید به نام شیائومی 14SE راهی بازار هند شده که می‌تواند یک ریبرند برای شیائومی CIVI 4 Pro باشد.

همانطور که Abhishek Yadav اطلاعاتی اعلام کرد، Xiaomi 14 SE ژوئن 2024 در هند عرضه خواهد شد. به گفته سازنده، این می تواند یک ریبرند برای شیائومی CIVI 4 Pro باشد. وی افزود: قیمت این دستگاه در داخل کشور زیر 50000 روبل است.

پیشتر از منابع شنیده بودیم که شیائومی قصد دارد CIVI 4 Pro را به عنوان شیائومی 14 CIVI در هند عرضه کند. بنابراین ممکن است که Xiaomi 14 SE بتواند یک دستگاه کاملاً متفاوت باشد. ما انتظار داریم در هفته های آینده شفافیت بیشتری در مورد موضوع بدست آوریم.

شیائومی Civi 4 Pro دارای صفحه نمایش AMOLED خمیده 6.55 اینچی با وضوح 1.5K، نرخ نوسازی 120 هرتز و روشنایی 3000 نیت است. دستگاه به دوربین سلفی دوگانه 32 مگاپیکسلی و سیستم دوربین عقب توسعه یافته لایکا با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، 12 مگاپیکسل اولتراواید و تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابری مجهز خواهد شد.

CIVI 4 Pro از یک اسنپدراگون 8s نسل 3 برخوردار است و همراه با رم LPDDR5x، حافظه داخلی UFS 4.0 و باتری 4700 میلی آمپرساعتی با شارژ سریع 67 واتی عرضه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های برجسته آن می‌توان به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش، فریم فلزی و اندروید 14 مبتنی بر HyperOS اشاره کرد.

اطلاعات بیشتری از گوشی جدید شیائومی در دست نیست. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود این کمپانی چینی چه محصولی را تدارک دیده و قصد عرضه آن را دارد. پیش بینی می‌کنیم بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد. شایان ذکر بوده شرکت مورد اشاره در تلاش است تا محصولی ایده آل را عرضه کند.

 

لینک کوتاه مطلب
کپی شد

ما را دنبال کنید

[

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید