آمدن جدیدترین نسل خودروهای ژاپنی به کشور

  • توسط: admin


نسل جدید خودروهای ژاپنی به عنوان یکی از پیشرفت‌های بزرگ در صنعت خودروسازی، بی‌شک یک شاهکار فناورانه و مهندسی است که اکنون راهی بازارهای جهان شده است. این خودروها با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته از جمله خودروهای هیبریدی، الکتریکی و خودران، به عنوان یک گام مهم به سوی حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا شناخته شده‌اند. با بهره‌گیری از طراحی شکیل و منحصر به فرد، این خودروها علاوه بر ایجاد تجربه رانندگی بی‌نظیر، امکانات ایمنی و راحتی بطور چشمگیری بهبود یافته‌اند. با معرفی این نسل جدید از خودروهای ژاپنی، انتظار می‌رود که باعث ارتقا دستیاری رانندگی و تجربه سفر خودروسواران گردد و در زمینه رقابت با برندهای خودرویی دیگر جهان، جایگاه خود را تثبیت نمایند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مجله خودرو، دو خودروی جدید سوزوکی با نام‌ها فرانکس و جیمینی در راه بازار است.
دو شاسی بلند کوچک اقتصادی از چین یا هند، در راه بازار خودرو است. تصاویری از این خودروها در فضای مجازی منتشر شده که به نظر می‌رسد مقدمات کار در حال انجام است.
سوزوکی فرانکس
ابعاد این خودرو، ۳۹۹۵× ۱۷۶۵× ۱۵۵۰ و بین محورها ۲۵۲۰ م م است. از نظر فنی، نسخه بنزینی: ۱.۵ لیتر اتمسفریک و جعبه دنده اتوماتیک ۴ سرعته را دارا است و نسخه هیبرید: پیشرانه ۳ سیلندر یک لیتری توربوشارژ ۹۹ اسب ۱۴۷ نیوتن. متر و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک را دارا است.
از امکانات آن می‌توان به ۶ کیسه هوا، تهویه اتوماتیک، گرمکن صندلی‌های جلو و شروع حرکت سربالایی در نسخه فول آپشن اشاره کرد و قیمت آن حدود ۱۵ هزار دلار است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید