آغاز واریز عیدی برای بازنشستگان: فرصتی برای خوشی و شادی

  • توسط: admin


این خبر برای همه بازنشستگان نیازمند بهره‌مندی از انواع اعمال مالی و تسهیلات مالی مهم است. به منظور حمایت از این گروه از افراد که نقش بسیار مهمی در توسعه جامعه دارند، واریز عیدی به آنها ارسال می‌شود. این اقدام نشان از ارزش قائل بودن به آنها، تقدیر از زحمات آنها و اعتراف به تلاش‌هایشان دارد. این واریزها به عنوان یک انگیزه برای آنها عمل می‌کند تا از خدمات خود به بهترین شکل ممکن بهره ببرند. این اقدام نشان از اهمیتی است که جامعه به این افراد می‌دهد و نشان از اعتراف به موقعیت و وضعیت آنها دارد. این اقدام یک گام مثبت به سمت ارتقای معیشت این گروه از افراد است و نشان از توجه به زندگی مالی آنها دارد.

به گزارش آدرینبه نقل از خبرآنلاین، همزمان با تأمین اعتبار لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه، فرآیند پرداخت عیدی تمامی کارمندان و بازنشستگان دستگاه های دولتی و نظامی در سراسر کشور از امروز آغاز می شود.
اطلاعات در گزارشی نوشت: این گروه از حقوق بگیران امسال ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عیدی دریافت می کنند. افراد متأهل هم مبلغ ۷۰۰ هزار تومان اضافه بر رقم عیدی و به ازای هر فرزند زیر ۱۸ سال ۳۰۰ هزار تومان بیشتر دریافت خواهند کرد.
از سوی دیگر، کارگران وابسته به صندوق های غیردولتی و از جمله سازمان تامین اجتماعی هم امسال حداقل دو برابر و حداکثر سه برابر حداقل دستمزد عیدی دریافت خواهند کرد.
یعنی حداقل ۱۰ میلیون و ۶۱۶ هزار و ۵۶۸ تومان و حداکثر ۱۵ میلیون و ۹۲۴ هزار و ۸۵۲ تومان عیدی می گیرند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید