آرزو برای آزادی: داستان بازداشت همسر و دختر فوتبالیست معروف در پی بی‌حجابی

  • توسط: admin


در این خبر نامه، گفته شده است که همسر و دختر یک فوتبالیست مشهور به دلیل عکس‌های بی‌حجابی‌شان، بازداشت شده‌اند. این موضوع برای جامعه‌ی ایران که تنها موضوع بحث بر انحراف بازیکنان فوتبال نیست، بلکه برای نسخه‌های مختلف جوامع برجسته و غیربنیان نیز موضوع بحث و جدل است. عکس‌های بی‌حجابی اغلب به عنوان یک انحراف اخلاقی دیده می‌شوند و از آن به عنوان “زن به نمایش گذاشته” حساب شود. این ایده از همچون بازداشت همسر و دختر یک فوتبالیست معروف به این موضوع از جمله‌ی نمونه‌های تقابل فرهنگی و اخلاقی می‌باشد که در جمع‌های کنونی جامعه به شدت بحث‌برانگیز است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، یک منبع آگاه با تایید این خبر گفت: خانم لطیفیان همسر و نگار عابدزاده  دختر احمدرضا عابدزاده بعدازظهر امروز به دلیل بد حجابی در یکی از خیابان های شمال شهر تهران مورد تذکر ماموران طرح عفاف و حجاب قرار گرفتند. این

دو نفر به دلیل ایجاد تنش و درگیری با ماموران بازداشت شدند اما بررسی های خبرنگار ما حاکی از آن است که این خانم‌ها پس از بازداشت موقت آزاد شدند.

به گزارش فارس، طرح عفاف و حجاب موسوم به طرح نور از امروز شنبه ۲۵ فروردین ماه در معابر و اماکن عمومی سراسر کشور به مرحله اجرا گذاشته شده و با بدحجابی برخورد قانونی خواهد شد.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید