آرایش چشم مدرن با رنگ سبز؛ برای دیدگاهی جذاب و جذابتر

  • توسط: admin


استفاده از سایه و خط چشم‌های رنگی این روزها بیشتر از همیشه ترند شده است و رنگ سبز، یکی از جذاب‌ترین رنگ‌ها برای میکاپ مدرن چشم‌ها است. در این مقاله از مجله اکالا می‌توانید با انواع مدل‌های آرایش چشم مدرن با رنگ سبز آشنا شوید.

جذاب‌ترین مدل‌های آرایش چشم با رنگ سبز

استفاده از رنگ سبز موجب می‌شود تا چشم‌های شما جذاب‌تر و گیراتر به نظر برسد. قبل از هر چیزی باید بدانید که همه انواع سبز برای پوست شما مناسب نیستند و شما باید قبل از آرایش کردن چشم‌هایتان با این رنگ، مناسب‌ترین تناژ رنگ سبز را متناسب با رنگ پوستتان انتخاب کنید.

به طور کلی اگر رنگ پوست شما گرم است، بهتر است از سایه و خط چشم سبز متمایل به زرد، لیمویی، زیتونی و خاکی استفاده کنید. افرادی که رنگ پوست آن‌ها سرد است نیز بهتر است به سراغ سبز زمردی، سبز فیروزه‌ای و سبزهای متمایل به آبی بروند.

بهتر است قبل از استفاده از سایه سبز، ابتدا آن را روی پوست پشت دستتان امتحان کنید و اگر رنگ سایه با رنگ پوست شما هماهنگ بود از آن استفاده کنید. در آرایش سبک مدرن با رنگ سبز معمولا از این رنگ برای خط چشم‌های مدرن و سایه‌های ترکیبی یا تک رنگ استفاده می‌شود.

این رنگ آرایش هم برای چشم‌های روشن و هم چشم‌های قهوه‌ای و مشکی مناسب است. بهتر است در صورت استفاده از آرایش سبز رنگ، حتما در لباس یا اکسسوری‌های خودتان نیز از این رنگ استفاده کنید تا جذابیت آرایشتان بیشتر شود.در ادامه این بخش می‌توانید انواع آرایش چشم مدرن با رنگ سبز را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: انواع مدل خط چشم رنگی خلاقانه

بیشتر بخوانید: جدیدترین آرایش‌های چشم دخترانه

نکاتی که باید در مورد آرایش چشم مدرن با رنگ سبز بدانید

در ادامه به چند نکته طلایی در مورد آرایش چشم مدرن با رنگ سبز اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

اگر رنگ چشم‌های شما فندقی، کهربایی، سبز کم رنگ یا آبی روشن است، بهت است از سبز تیره برای آرایش چشم استفاده کنید و در صورتی که رنگ عنبیه چشم شما تیره است، طیف رنگ‌های سبز روشن برای آرایش چشم شما مناسب‌تر است.افرادی که چشمان درشت یا بادامی دارند، بهتر است از رنگ سبز در قسمت بیرونی چشم و در امتداد مژه پایینی استفاده کند و افرادی که چشم آن‌ها کوچک‌تر است، بهتر است از این رنگ برای روی پلک بالا استفاده کنند.اگر دوست دارید از رنگ سبز به عنوان سایه استفاده کنید، بهتر است آن را با رنگ‌هایی مثل قهوه‌ای، هلویی، مشکی و خاکی ترکیب کنید.اگر از رنگ سبز برای آرایش چشم‌ها استفاده می‌کنید، بهتر است رنگ رژ گونه کم رنگ انتخاب کنید تا آرایش شما طبیعی‌تر و شیک‌تر به نظر برسد.در پاسخ به این سوال که با سایه سبز چه رژی بزنیم باید بگوییم که استفاده از رژ لب‌هایی با رنگ‌های نود، هلویی و مرجانی با آرایش چشم سبز رنگ هماهنگی بیشتری دارد. اما اگر دوست دارید در مهمانی یا جشن عروسی آرایش شما پررنگ‌تر به نظر برسد، می‌توانید از رنگ قرمز شرابی برای رژ لب استفاده کنید.برای استفاده از سایه چشم با رنگ سبز بهتر است لباس مشکی یا لباس سبز بپوشید یا از اکسسوری‌های سبز رنگ نیز استفاده کنید.برای استفاده از سایه چشم سبز و مشکی باید سایه مشکی را در کناره‌های چشم و کمی متمایل به سمت بیرون استفاده کنید تا چشم‌های شما کشیده‌تر و جذاب‌تر به نظر برسند.

در این مقاله از مجله سبک زندگی آدرینبه جذاب‌ترین ایده‌های آرایش چشم مدرن با رنگ سبز اشاره شد. از آرایش کردن چشم با سایه و خط چشم سبز رنگ نترسید و سعی کنید هر بار از ایده‌های جدید و خلاقانه برای آرایش چشم‌های خود استفاده کنید.

مژده شرف عاشوری

من مژده شرف عاشوری هستم. سالهاست که به صورت تخصصی در مورد موضوعات مختلف می‌نویسم و ترجمه میکنم. از بازی با کلمات و خلق محتوای تازه لذت میبرم و دوست دارم دنیای اطرافم رو بیشتر از چیزی که میبینم، کشف کنم…

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید