آب شیرین و گرم را با استفاده از انرژی خورشید تولید کنید!

  • توسط: admin


میلاد گرمانی مدیر گروه فرآیند این شرکت دانش بنیان گفت: این دستگاه به صورت پرتابل طراحی شده است که توانایی تامین انرژی لازم برای انجام فرآیندها از طریق سلول های خورشیدی را دارد.

به گزارش آنا، وی به نحوه عملکرد این دستگاه اشاره کرد و افزود: در این مجموعه PVT مجموعه ای از دستگاه ها وجود دارد که علاوه بر تولید برق، آب گرم نیز تولید می کند؛ در این مجموعه PVT یک سری دستگاه وجود دارد. آب گرمی که از پشت پنل ها عبور می کند راندمان پنل ها را افزایش می دهد و برق بیشتری تولید می کند. آب گرم نیز در اختیار کاربران قرار می گیرد.

قهرمانی خاطرنشان کرد: همچنین برای تجاری سازی این دستگاه یک سری برنامه های اقتصادی برای کاربران تدارک دیده ایم تا بخشی از هزینه خرید این دستگاه توسط سرمایه گذاران شرکت تامین شود و مردم هزینه کمتری بپردازند.

وی گفت: هدف اصلی گروه ما از طراحی و ساخت این دستگاه، رساندن آب شیرین به مناطق فقیرنشین بود. اکنون با استفاده از این دستگاه طرح های آب شیرین کن را برای تامین آب شرب مناطقی مانند سیستان و بلوچستان اجرا کرده ایم.

به گفته مدیر گروه فرآیند این شرکت دانش بنیان، این واحد توانایی تولید 400 لیتر آب شیرین در ساعت را دارد. آب ورودی به سیستم نمک زدایی نیز بر اساس آب منطقه و میزان آلودگی است.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید