۸۱۳ نفر، یک تعطیلات نوروزی تلخ!

  • توسط: admin


تراژدی فوت تلفات بالایی در نوروز امسال به وقوع پیوست که ۸۱۳ نفر از شهروندان جامعه در این تعطیلات فوت کردند. این حادثه ناگوار زندگی هزاران خانواده را تحت تاثیر قرار داده است و به عنوان یکی از بدترین تراژدی‌های نوروز ثبت شده است. علت دقیق این فوتی‌ها هنوز مشخص نیست اما بعضی از گزارش‌ها به وجود شرایط غیر طبیعی شامل بارش برف و باران و همچنین عدم رعایت ایمنی و فرمان‌های بهداشتی در این تعطیلات اشاره دارند. مأموران مربوطه در حال بررسی دقیق و شناسایی علت این تراژدی هستند و اقدامات لازم برای جلوگیری از وقوع موارد مشابه در آینده را انجام می‌دهند.

به گزارش آدرینبه نقل از مهر، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی کشور گفت: در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر (رفت و برگشت) تردد روان است.
وی افزود: ضمناً محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.
سرهنگ شیرانی گفت: همچنین در کلانشهرها و خصوصاً شهر تهران شاهد شروع ترافیک هستیم.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور درباره آخرین آمار تصادفات نوروزی گفت: آمار قطعی متوفیان تصادفات توسط پزشکی قانونی اعلام می‌شود ولی آمار ثبت شده از سرصحنه و انتقال بخشی از متوفیان در مراکز درمانی از تعداد ۶۶۷ فقره تصادف فوتی تعداد ۸۱۳ نفر جان باختند و ۲۱۴۴۱ مجروح شدند.

[

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید