گلدان‌های مینیمالیستی: جزئیاتی به شیاطین!

  • توسط: admin


گلدان یکی از شیک‌ترین اکسسوری‌های دکوراسیون داخلی است که استفاده از آن می‌تواند جلوه‌ای خاص و منحصر به فرد به فضای خانه یا محل کار شما ببخشد. گلدان‌های مدرن معمولا با طراحی خاص و شکل‌های متفاوتی که دارند، این روزها محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند. در این مقاله از مجله اکالا می‌توانید با انواع گلدان‌های مدرن و شیک برای منزل آشنا شوید.

۳۱ مدل گلدان شیک و دکوری برای پذیرایی

قرار دادن انواع گلدان مدرن و شیک روی میز کنسول یا کنار میز پذیرایی یک روش ساده برای پر کردن فضاهای خالی در دکوراسیون مدرن است. گلدان‌های مدرن معمولا در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند و برخی از آن‌ها برای نگهداری از گل‌های طبیعی و مصنوعی مناسب هستند و برخی دیگر باید بدون گل و تنها به عنوان یک وسیله دکوری استفاده شوند.

اگر به دنبال یک گلدان شیک برای روی میز هستید یا دوست دارید خلاقانه‌ترین مدل گلدان کنار سالنی جدید را برای منزل خود تهیه کنید، بهتر است ابتدا نگاهی به مدل گلدان‌های لاکچری که در ادامه برای شما جمع آوری کرده‌ایم بیندازید.

انواع گلدان دکوری مدرن

گلدان‌های دکوری معمولا بهترین گزینه برای قرار دادن روی میز جلو مبلی و همچنین کنسول هستند. هماهنگ بودن رنگ و طرح این گلدان‌ها با سایر اکسسوری‌ها و لوازم دکوری منزل اولین نکته‌ای است که باید در زمان خرید گلدان به آن توجه کنید.

این گلدان‌ها معمولا طرح‌های خلاقانه و فوق العاده جذابی دارند و با سبک دکوراسیون مدرن و مینیمال سازگار هستند. در طراحی و تولید گلدان‌های مدرن معمولا از جنس‌های مختلفی مثل شیشه، سفال، فلز و متریال‌های دیگر استفاده می‌شود و از همین رو تنوع این نوع گلدان به شدت زیاد است.

اگر به دنبال یک گلدان شیک برای پذیرایی منزل خود هستید در ادامه می‌توانید جدیدترین مدل‌های انواع گلدان مدرن را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: انواع مدل آبنما کوچک دکوری برای زیباتر کردن فضای داخلی خانه

بیشتر بخوانید: انواع مدل جاکفشی و جالباسی مدرن

بیشتر بخوانید: انواع مدل چراغ دیواری دکوراتیو مدرن

انواع گلدان بزرگ شیک

در دکوراسیون مدرن امروزی استفاده از گلدان‌های بزرگ در کنار تلویزیون و گوشه منزل بسیار ترند شده است. این گلدان‌ها معمولا طرح‌های متفاوتی نسبت به گلدان‌های دیگر دارند و اگر درست انتخاب شوند، از بهترین اکسسوری‌هایی هستند که می‌توانید از آن‌ها برای تکمیل دکوراسیون خود استفاده کنید. در ادامه این بخش جذاب‌ترین انواع گلدان بزرگ و مدرن برای منزل و محل کار را برای شما جمع آوری کرده‌ایم.

نکاتی که باید در مورد استفاده از انواع گلدان‌های مدرن و شیک برای منزل بدانید

در ادامه به چند نکته طلایی در مورد استفاده از انواع گلدان‌های مدرن و شیک اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

قبل از خرید گلدان مدرن و شیک برای منزل، ابتدا به سبک دکوراسیون خود و رنگ‌های به کار رفته در لوازم دیگر توجه کنید و سپس گلدان را متناسب با دیگر اجزای دکوراسیون انتخاب کنید.گلدان‌های مدرن سایز بزرگ معمولا برای قرار دادن کنار مبل، تلویزیون و همچنین روی زمین استفاده می‌شوند و از گلدان‌های کوچک‌تر می‌توانید برای روی میز و کنسول استفاده کنید. هماهنگ بودن اندازه گلدان با ابعاد میز نیز نکته‌ای است که باید در زمان خرید گلدان به آن توجه کنید.در صورتی که داخل گلدان از گل استفاده می‌کنید، هماهنگ بودن رنگ گل با طرح و رنگ گلدان اهمیت زیادی دارد.اگر به دنبال گلدان شیک دکوری برای چیدمان کنار پنجره هستید، بهتر است از گلدان‌هایی که ابعاد مناسبی دارند و از جنس شیشه و فلز هستند استفاده کنید.برای تکمیل دکوراسیون منزل با گلدان شیک بزرگ کنار سالنی، بهتر است از چند شاخه گل با شاخه‌های بلند در گلدان استفاده کنید.ست کردن رنگ و طرح گلدان دکوری شیک برای چیدمان میز نهار خوری و میز کنسول با یک شمعدان شیک و ظروف دکوری جلوه فوق‌العاده‌ای به میز شما می‌بخشد.برای چیدمان اپن آشپزخانه می‌توانید از گلدان‌هایی با ابعاد متوسط و طرح و رنگ هماهنگ با کابینت‌ها استفاده کنید.

در این مقاله از مجله سبک زندگی آدرینزیباترین انواع گلدان‌های مدرن و شیک برای منزل را مشاهده کردیم. انتخاب یک گلدان شیک و مدرن در کنار هماهنگ بودن آن با سایر لوازم منزل به شما کمک می‌کند تا دکوراسیون داخلی خود را تکمیل کنید و جلوه‌ای زیباتر به آن ببخشید.

مژده شرف عاشوری

من مژده شرف عاشوری هستم. سالهاست که به صورت تخصصی در مورد موضوعات مختلف می‌نویسم و ترجمه میکنم. از بازی با کلمات و خلق محتوای تازه لذت میبرم و دوست دارم دنیای اطرافم رو بیشتر از چیزی که میبینم، کشف کنم…

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید