پیش خرید گوشی میکس فولد 4 از شیائومی، این بار آفلاین در بازار چین!

  • توسط: admin


شیائومی در نظر دارد بزودی گوشی میکس فولد 4 را به عنوان نسل جدید محصول پرچمدار رونمایی کند. گوشی که ویژگی های مشخصاتی بزرگ شامل آن شده است.

در حالی که تاریخ عرضه رسمی هنوز مشخص نیست، طبق گزارش‌ها، پیش‌سفارش‌های آفلاین در چین آغاز شده که اشاره به ورود قریب‌الوقوع آن دارد. گزارش نشان می‌دهند که تاریخ عرضه در جولای محتمل است.

این پیش‌سفارش‌ها با 100 یوان ودیعه ارائه می‌شوند و وعده‌های جذابی مانند انتخاب اولویت در مرحله خرید، دسترسی به تمام تبلیغات و هدایای عرضه رسمی، شانس دریافت اولین گوشی پس از عرضه و احتمالاً حتی عرضه انحصاری را می‌دهند. علاوه بر این، انعطاف پذیری برای لغو و دریافت بازپرداخت کامل پس از رونمایی رسمی وجود دارد.

بر اساس اطلاعات فاش شده، طراحی میکس فولد 4 نسبت به مدل قبلی خود با کیفیت تر به نظر می رسد. پنل عقب ممکن است دارای روکش چرم مصنوعی باشد و یک ماژول مستطیلی برجسته وجود دارد که چهار دوربین، یک فلاش LED در سمت چپ، و لوگو لایکا در سمت راست را در خود جای داده است.

انتظار می رود این گوشی دارای سیستم دوربین دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض، یک لنز تله فوتو 60 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو پریسکوپ 10 مگاپیکسلی با زوم 10 برابری باشد.

این دستگاه همچنین بسیار باریک خواهد بود و در صورت تا شدن ضخامت آن کمتر از 10 میلی متر خواهد بود. گفته می شود که این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 تغذیه می کند و ظرفیت باتری آن بیش از 5000 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ بی سیم است.

 

ما را دنبال کنید

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید