پیام صمیمی رهبر انقلاب به خانواده‌های شهدا: حمله به کنسولگری

  • توسط: admin


در پی حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور، رهبر انقلاب اسلامی، آیت الله خامنه‌ای، پیامی تسلیت‌آمیز به خانواده‌های شهدا ارسال کرد. این پیام، حمله تروریستی را محکوم کرده و خانواده‌های شهدا را تسلیت گفته است.

در این پیام، رهبر انقلاب اسلامی به خانواده‌های شهدا تسلیت گفته و از شجاعت و ایمان آنان تقدیر کرده است. وی بیان کرده که حمله به کنسولگری تنها نشان‌دهنده تبعیض و عدم احترام به قوانین بین‌المللی است و بر ضرورت مقابله با تروریسم تأکید دارند.

رهبر انقلاب اسلامی در پیامش، به خانواده‌های شهدا اعلام کرده که این حمله بی‌ثمر نخواهد بود و مردم ایران همچنان با ایمان و اراده برای دفاع از کشور و امنیت خود مبارزه خواهند کرد. او از خداوند متعال برای شهدا رحمت و برای خانواده‌های آنان صبر و اجر مسئلت کرده است.

به گزارش آدرینبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در این مراسم که خانواده‌های شهیدان سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی، سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی، حسین امان‌اللهی، سید مهدی جلادتی، محسن صداقت، علی آقا بابایی و سید علی صالحی روزبهانی حضور داشتند رهبر انقلاب ضمن دعا برای این شهیدان، با خانواده‌های معظم این شهیدان از نزدیک گفتگو کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در مراسم اقامه نماز بر پیکر هفت شهید راه قدس فرمودند: به همه خانواده‌های محترم این شهیدان تبریک عرض میکنم، هم تسلیت عرض میکنم. امیدواریم که خداوند متعال به همه کسان این شهیدان، پدران، مادران، همسران، فرزندان و دیگر بستگان صبر عنایت کند و اجر عنایت کند و ان‌شاءالله ارواح طیبه این شهدا را با پیغمبر (ص) محشور کند و ما را هم به آن‌ها ملحق کند.

[

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید