پولیانسکی: مسکو در تصور حذف زلنسکی نیست!

  • توسط: admin


آناتولی پولیانسکی، بازیکن مطرح و مربی فوتبال اهل روسیه، به تازگی اظهاراتی مبنی بر عدم وجود برنامه‌ای از سوی مسکو برای حذف سرمربی فعلی تیم ملی روسیه، استانیسلاو چرچسوف، ارائه کرده است. وی معتقد است که این اظهارات از سوی مسئولین فدراسیون فوتبال روسیه صرفا به عنوان یک استدلال برای ادامه فعالیت‌های چرچسوف در تیم ملی ارائه شده است. پولیانسکی بیان کرد که این اقدام موجب افزایش اختلافات درون‌تیمی و ناامیدی در سطح بازیکنان می‌شود و به اعتقاد وی، برای حل این مشکلات، باید نه تنها به تعویق انداختن تصمیم‌گیری درباره استخدام سرمربی جدید، بلکه انجام تغییرات جدی در رهبری تیم ملی روسیه نیز فکر شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از تاس، دیمیتری پولیانسکی، معاون اول نماینده روسیه در سازمان ملل تاکید کرد مسکو هیچ برنامه‌ای برای حذف ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین ندارد.
پولیانسکی تاکید کرد: واقعاً فکر می‌کنید که اگر می‌خواستیم تیم اسکورت زلنسکی را هدف بگیریم، نمی‌توانستیم؟ سعی کنید به سوال پاسخ دهید اما صادقانه!
وی که در نشست شورای امنیت درباره اوکراین صحبت می‌کرد، افزود: به ویژه اینکه همه شما به خوبی می‌دانید که در حمله‌ای مشابه (به تأسیسات نظامی در اودسا)، خط تولید شهپاد اوکراین تخریب شد که قطعات وارداتی از انگلیس را مونتاژ می‌کرد. این هدف برای ما به مراتب مهم‌تر از زلنسکی بود که مدام در خط مقدم پرسه می‌زند و در شهرها قبل از آنکه به‌دست روسیه آزاد شوند، سلفی می‌گیرد.
دیپلمات روس تصریح کرد: اگر برخی از شما امیدوارید که با این روش از شر رهبر رژیم کی‌یف خلاص شوید، باید ناامیدتان کنم چون این کار جزو نقشه‌های ما نیست.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید