پنج‌شنبه گرانقدر! سالن‌های درسی ما امروز تعطیل است!

  • توسط: admin


چهارشنبه سوری یکی از روزهای مهم و سنتی در تقویم ایرانی است که هر سال در آخرین چهارشنبه سال نو برگزار می‌شود. این روز به مناسبت پایان زمستان و آغاز بهار است و به منظور جشن گرفتن و شاد کردن مردم، مراسم و جشن‌های مختلفی برگزار می‌شود.

در این روز، مدارس و مراکز آموزشی برای جشن‌گیری و شادی فعالیت‌های خاصی برنامه‌ریزی می‌کنند و به همین دلیل تعطیل می‌شوند. دانش‌آموزان با شرکت در جشن‌ها و فعالیت‌های متنوع مانند رقص و آواز، نقاشی روی صورت، بازی‌های سنتی و… به جشنواره رنگارنگ این روز می‌پیوندند.

چهارشنبه سوری فرصت مناسبی است تا مردم از فضای شاد و شنگولی ایجاد شده، بهره ببرند و از لحظات خوشی برای یادگیری و تفریح بهره‌مند شوند. این روز به عنوان یک روز جشن و جمع‌بندی برای پایان زمستان و در آغاز بهار، مهم و خوبی است که معمولا با انرژی و شادابی فراوانی همراه است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، به منظور پیشگیری از حوادث و خطرات چهارشنبه سوری، تمامی مدارس نوبت بعداز ظهر استان قزوین، در تمامی مقاطع تحصیلی، فردا سه شنبه ۲۲ اسفندماه، ساعت ۱۶ تعطیل می‌شوند.
بنا به این اطلاعیه خانواده‌های عزیز، ضمن هماهنگی با مدارس و سرویس‌های فرزندان خود، از بازگشت به موقع آنها، به منزل اطمینان حاصل فرمایند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید