پرده برافشانی از آخرین اخبار رییس سازمان مالیات برای شما

  • توسط: admin


رییس سازمان امور مالیاتی اعلام کرد که اقدامات قانونی سخت‌تری برای مبارزه با تخلفات مالیاتی انجام خواهد شد. این تصمیم در راستای افزایش عدالت مالیاتی و جلوگیری از فرار مالیاتی اتخاذ شده است. به گفته او، مالیات‌دهندگان باید از تکالیف مالیاتی خود پیروی کنند و هرگونه تخلف و نقض قوانین مالیاتی پیگیری خواهد شد.

این تصمیم مهمی است که به عنوان یک پیام قاطع به مالیات‌دهندگان ارسال شده است، تا همه افراد و شرکت‌ها از تعهد و پرداخت صحیح مالیاتی خود اطمینان حاصل کنند. این اقدامات جدید به منظور افزایش درآمد مالیاتی و تقویت اقتصاد کشور انجام می‌شود و هدف آن ایجاد شفافیت و عدالت در حوزه مالیاتی است.

با این تصمیمات جدید، انتظار می‌رود که تعهد به پرداخت مالیات و اجتناب از تخلفات مالیاتی در جامعه ترویج یابد و مالیات‌دهندگان به آگاهی کافی از تکالیف مالیاتی خود برسند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، محمدهادی سبحانیان ( معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان امور مالیاتی کشور ) در حساب توییتر ( ایکس ) خود، تصویر نامه اصلاحیه ماده (۲) آیین نامه اجرایی موضوع ماده ۹۵ قانون مالیات های مستقیم را منتشر کرد و نوشت: خبر خوب ۳۸ ام، با پیشنهاد سازمان مالیاتی کشور و موافقت وزیر اقتصاد و دارایی، نصاب گروه بندی صاحبان مشاغل به دو برابر افزایش یافت.

بنابراین اصناف و مشاغلی که فروش کالا در دو سال قبل آن ها کمتر از ۳۰ میلیارد تومان باشد، ملزم به نگهداری دفاتر و ارائه ترازنامه و صورت سود و زیان نمی‌باشند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید