پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک – مرکز ارتباط با مشتریان موسسه اعتباری ملل ؛ پشتیبان مطمئن شما

  • توسط: admin


به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل: این موسسه با هدف جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات به‌موقع و باکیفیت، پشتیبانی ۲۴ ساعته را به صورت شبانه‌روزی و در تمام ایام هفته به مشتریان محترم ارائه می‌دهد. مشتریان می‌توانند با تماس با واحد پاسخگویی، هرگونه پرسش در خصوص سپرده‌ها، تسهیلات ، مشکلات احتمالی و دیگر خدمات موسسه را مطرح و پاسخ لازم را دریافت نمایند. 

 

مرکز ارتباط با مشتریان موسسه اعتباری ملل با بهره‌گیری از کادر مجرب، تلاش می‌کند تا هر گونه مسئله‌ی احتمالی در تراکنش‌ها را با سرعت و دقت بررسی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف نماید. همچنین در مواقع اضطراری نظیر مفقودی کارت، تیم پشتیبانی پس از احراز هویت، اقدامات لازم را برای مسدودسازی حساب انجام می‌دهد و دغدغه‌های مشتریان را برطرف می‌ نماید. 

 

این گزارش می افزاید: تیم حرفه ای مرکز ارتباط  با مشتریان موسسه اعتباری ملل با هدف تسهیل دریافت خدمات مشتریان، وهمچنین ایجاد تجربه ای رضایت بخش آموزش‌های لازم درباره خدمات بانکداری الکترونیک از جمله روش استفاده از سامانه‌ها و ابزارهای آنلاین را نیز در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. 

 

گفتنی است ، برای دریافت خدمات از کادر حرفه‌ای ارتباط با مشتریان موسسه اعتباری ملل، نیازی نیست که حتماً از مشتریان اصلی این موسسه باشید؛  واحد ارتباط با مشتریان موسسه اعتباری ملل آماده پاسخگویی دقیق و سریع به تمامی هم‌وطنان عزیز می باشد تا تجربه‌ای متمایز و حرفه‌ای را ارائه دهد.مشتریان گرامی می‌توانند با شماره گیری ۸۴۳۳۳-۰۲۱ و به راحتی از پشتیبانی حرفه‌ای مرکز ارتباط با مشتریان بهره‌مند شوند.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید