نگاهی به پیکارهای اپراتورها در قلب نمایشگاه الکامپ: ایرانسل در صف اول تحلیل و بحث
در نشست تخصصی سومین روز الکامپ ۱۴۰۳ و با حضور ایرانسل، چالشهایی از جمله ثبات تعرفههای ارتباطی در سالیان گذشته، مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، دوشنبه ۱۱ تیر و در سومین روز از نمایشگاه الکامپ، مهندس رضا موحدی مدیرکل برند ایرانسل، در نشست تخصصی «الکامپ تاکس» حضور یافت و درباره موضوع نشست که بررسی چالشهای اپراتورها بود، گفت: برندهای بزرگ با دشواریهای متعددی مواجه هستند که از جمله این مشکلات در ایران، گستردگی جغرافیایی است که باعث میشود از نظر مانیتور کردن و کنترل کیفیت، شرایط سختتر شود.
موحدی در ادامه به بحثهای تعرفهای و تأثیر آن روی فعالیت اپراتورها اشاره کرد و گفت: شرکتهای بزرگ نیازمند بودجههای قابل توجه و بالا هستند و اکنون تمام صنایع و کسبوکارها از این منظر شرایط بهتری نسبت به اپراتورها دارند؛چرا که در حوزه ارتباطی تعرفهها طی سالیان گذشته ثابت بوده و به غیر از سال گذشته که شاهد افزایش اندک تعرفهها بودیم، تغییر دیگری رخ نداده است. این موضوع نیز با توجه به بودجه اندک اپراتورها، روند حفظ تجهیزات و عملیات توسعه را با دشواریهای متعدد مواجه میکند.
موحدی چالش دیگر را بحث تأمین نیروی انسانی متخصص دانست و گفت: طی سالهای گذشته به دلیل مهاجرت نیروی انسانی، در موارد متعدد پیدا کردن نیروی متخصص و حاذق سخت شده و گاه برخی موقعیتهای شغلی حتی ۶ ماه خالی میماند.
مدیرکل برند ایرانسل تحریمها را نیز مشکل دیگری دانست که حرکت بر لبه مرزهای تکنولوژی را دشوار میکند و موجب میشود نسبت به تکنولوژی روز دنیا، کمی عقب ماندگی ایجاد شود.
وی در پایان به ممیزیهایی که در حوزه تبلیغات از سوی نهادها اعمال میشود اشاره کرد و گفت: این دسته محدودیتها جلوی خلاقیت تیمهای تولید محتوا را گرفته و برای آنها مشکلساز میشود.
- برچسب ها: