نکاتی برای استایل دهی جذاب به لباس‌های جین

  • توسط: admin


لباس‌های جین از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین انواع لباس‌ها هستند. شما به راحتی با کمی خلاقیت و سلیقه می‌توانید لباس‌های جین را به شکل خاص و متفاوتی استایل کنید. جنس این پارچه محکم است و از آن در همه فصول می‌توانید استفاده کنیدT به همین دلیل معمولا این لباس‌ها عمر مفید طولانی‌تری نسبت به سایر لباس‌ها دارند. ما امروز در این مقاله از مجله اکالا قصد داریم تا به شما نشان دهیم چطور می‌توانید با استفاده از چند نکته‌ ساده، لباس‌های جین خود را به شکلی کاملاً متفاوت و شیک ست کنید.

استفاده از کت‌های رسمی

کت‌های رنگی یا چهارخانه در کنار یک جین تیره، استایلی خاص و متفاوت به وجود می‌آورند. اگر به دنبال ایجاد ترکیبی از استایل رسمی و کژوال هستید، ترکیب یک کت رسمی با جین گزینه‌ی بسیار خوبی است. این روش به شما اجازه می‌دهد که در عین راحتی، شیک و جذاب به نظر برسید.

بیشتر بخوانید: انواع مدل بافت پاییزی؛ مناسب ست کردن با شلوار جین

استفاده از بلوزهای اورسایز

یک بلوز اورسایز را می‌توانید با جین چسبان یا فاق بلند ترکیب کنید تا استایلی متعادل و منحصر به فرد داشته باشید. این ترکیب نه تنها راحت است؛ بلکه به شما استایلی آزاد و جذاب می‌بخشد. یکی از ترندهای محبوب این روزها، استفاده از بلوزهای اورسایز با جین است.

استفاده از چند لایه لباس‌

چند لایه پوشیدن یک راهکار عالی برای دادن عمق و جذابیت به استایل شماست. با ایجاد تنوع در رنگ لباس‌های چند لایه‌تان می‌توانید جذابیت بیشتری به استایل خود دهید. این روش به شما اجازه می‌دهد در روزهای سردتر نیز راحتی بیشتری داشته باشید.

انتخاب جین‌های گشاد و متفاوت

ترکیب جین گشاد با یک بلوز کوتاه یا یک پیراهن فیت، استایلی متعادل و زیبا ایجاد می‌کند. به جای جین‌های اسکینی همیشگی، می‌توانید به سراغ مدل‌های گشاد یا فاق بلند بروید. این نوع جین‌ها نه تنها راحت‌تر هستند، بلکه به شما امکان می‌دهند استایل‌های متنوع‌تری را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید: جدیدترین دامن‌های جین دخترانه

استفاده از کفش مناسب

بوت‌های بلند با جین‌های چسبان یا کفش‌های کتانی با جین‌های گشاد، ترکیب‌های جالب و متفاوتی را به وجود می‌آورند. همچنین، اگر به دنبال استایل رسمی‌تر هستید، کفش‌های پاشنه بلند با جین بسیار شیک به نظر می‌رسند.

استفاده از چند لباس جین

یکی از روش‌های جسورانه و البته محبوب در دنیای مد، استفاده از جین روی جین است. شما می‌توانید یک جین آبی روشن را با یک پیراهن جین تیره ترکیب کنید یا حتی از دو رنگ مختلف جین برای بالا و پایین لباس استفاده کنید.

ترکیب جین با لباس‌های طرح‌دار

می‌توانید جین خود را با یک پیراهن طرح‌دار یا یک بلوز گرافیکی ترکیب کنید. این استایل، جلوه‌ی بیشتری به شما می‌دهد و استایلتان را از حالت ساده خارج می‌کند. استفاده از طرح‌های گل‌دار، راه‌راه یا چاپ‌های حیوانی می‌تواند شما را به چشم بیاورد.

بیشتر افراد جین را با لباس‌های ساده و تک‌رنگ ست می‌کنند. اما اگر می‌خواهید متفاوت باشید، لباس‌های طرح‌دار گزینه‌ی جذابی هستند.

استفاده از جواهرات بزرگ و چشم‌گیر

اگر دوست دارید استایلی جسور و خاص داشته باشید، جواهرات بزرگ و رنگارنگ را به ست جین خود اضافه کنید. جین به دلیل سادگی و تطبیق‌پذیری بالای خود، به خوبی با جواهرات بزرگ و چشمگیر ست می‌شود.

امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در این مقاله از مجله سبک زندگی آدرینبرایتان مفید واقع شده باشد. جین یکی از لباس‌هایی است که همیشه در کمد شما وجود دارد، اما مهم است که با کمی خلاقیت، استایل‌های جدید و جذابی خلق کنید.

من سمانه هستم، از بچگیم عاشق این بودم که توی تلویزیون آشپزی رو آموزش بدم.
هر روز پیش‌بند آشپزخونه مادرم رو میبستم و ساعت‌ها جلوی دوربین تخیلی ذهنم، آموزش آشپزی میدادم!
بزرگ‌تر که شدم به صورت تخصصی‌تر رویاهامو دنبال کردم و هر روز براشون بیشتر تلاش کردم تا  فهمیدم علاقه زیادی به دنیای شیرینی‌ها و شیرین کردن کام آدم‌ها دارم.
حالا خیلی  خوشحالم که این فرصت رو دارم تا با  تلفیق آشپزی کردن، نوشتن و عکاسی که الان  بخش بزرگی از دنیای من شده بتونم این حس خوب رو با شما به اشتراک بزارم.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید