نهمین دور ماهرسازی نمایندگی‌ها به پایان رسید: کرمان موتور با برگزاری آزمون سراسری، خدمات پس از فروش خود را محک می‌زند!

  • توسط: admin


به گزارش اقتصاد آنلاین، در راستای ارزیابی و سنجش مهارت فنی پرسنل شاغل در نمایندگی ها و ارتقای روز افزون مهارت کارکنان با هدف افزایش حداکثری کیفیت خدمات، شرکت خدمات و تجارت بم خودرو ، نهمین آزمون مهارتی سراسری نمایندگی های خدمات پس از فروش کرمان موتور را از 30 اردبیهشت ماه تا یک خرداد ماه 1403 در مرکز آموزش کرمان موتور برگزار کرد.

شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، بازوی توزیع قطعات و ارائه خدمات پس از فروش شرکت کرمان موتور، ضمن پایش اثربخشی اقدامات آموزشی ارائه شده پیشین و انجام برنامه ریزی های مقتضی برای آموزش های آتی، در این آزمون نقاط قابل بهبود در فرآیند ارتقای کارکنان نمایندگی ها را فراهم می سازد.

در این آزمون 843 نفر از 110 نمایندگی خدمات پس از فروش در پست های کاری کارشناس فنی، کارشناس پذیرش، کارشناس ارتباط با مشتری، برق کار، مکانیک، جلوبندی کار، امدادگر، پذیرشگر و انباردار حضور یافته اند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید