نماینده همدان در مجلس خبرگان به تصادف خورد!

  • توسط: admin


تصادف خودروی نماینده همدان در مجلس خبرگان این حادثه ناگوار و ناخوشایند برای جامعه و سیاستمداران کشور می‌باشد. وقوع چنین حادثه‌هایی از جانب سیاستمداران و نمایندگان مسئولیت بیشتری را بر عهده دارد زیرا آن‌ها رفتارها و اقدامات خود را برای دیگران به عنوان الگو معرفی می‌کنند.

این حادثه نشان دهنده اهمال و عدم مراقبت از رعایت قوانین و مقررات رانندگی توسط سیاستمداران است و نشان‌دهنده این است که همه افراد باید به رعایت قوانین و حفظ امنیت و سلامت خود و دیگران توجه ویژه‌ای داشته باشند.

از طرف دیگر، این حادثه باید باعث توجه بیشتر به ایمنی و احترام به قوانین رانندگی در جامعه شود تا حوادث ناخوشایند مانند این حادثه کمتر روی دهد و جان افراد را به خطر نیندازد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سلیمانی، اظهار کرد: خودروی آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان در مسیر برگشت از مشهد مقدس دچار سانحه شد.
وی با بیان اینکه متأسفانه در این حادثه همسر آیت‌الله طه‌محمدی درگذشت، افزود: نماینده همدان در مجلس خبرگان و راننده وی هم در بیمارستان شهید بهشتی قم تحت مراقبت هستند.
سلیمانی با اعلام اینکه خوشبختانه حال عمومی هر دو نفرشان مساعد است، تصریح کرد: به علت واژگونی خودروی مقابل و برخورد به خودروی حامل نماینده، این خودرو نیز دچار واژگونی شد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید