مملکت قلب ها 4: بازگشت به جذابیت و هیجان!

  • توسط: admin


تلاش برای ورود به مجموعه Kingdom Hearts با توجه‌ به اسپین‌آف‌های بسیار و گیج‌کننده‌اش کار بسیار سختی خواهد بود. با این حال، گفته شده که Kingdom Hearts 4 این موضوع را تغییر خواهد داد.

تتسویا نومورا، کارگردان خلاق این سری در صحبت با رسانه ژاپنی Young Jump، توضیح داد که Kingdom Hearts 4 (و همچنین بازی موبایلی Kingdom Hearts: Missing Link) این مجموعه را مجددا آغاز خواهند کرد.

نومورا گفت:

من به Missing Link و قسمت چهارم بازی به عنوان یک شروع تازه نگاه می‌کنم. می‌خواستم مجموعه را با قسمت سوم به پایان برسانم، یا بهتر بگویم آن را ریبوت کنم، بنابراین نویسندگان جدیدی را انتخاب کردم و حتی یک لوگوی جدید ساختم تا افراد جدید راحت‌تر وارد آن شوند.

او در ادامه بیان کرد که از نظر گیم‌پلی، هنوز هم این بازی دنباله راه Kingdom Hearts 3 خواهد بود، اما قصد دارد تا با داستان‌گویی تازه، طرفداران جدیدی را به سمت این بازی جذب کند.

بازی Kingdom Hearts 4 در سال ۲۰۲۲ معرفی شد، اگرچه از آن زمان تاکنون جزئیات کمی در مورد آن وجود دارد. به گفته برخی منابع، اسکوئر انیکس سال آینده را برای انتشار این بازی در نظر گرفته است که باید دید در نهایت چه خواهد شد.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید