متن تبریک روز دامپزشکی + 25 متن قشنگ تبریک روز دامپزشک

  • توسط: admin


متن تبریک روز دامپزشکی را برای شما دوستان قرار داده ایم. روز دامپزشکی هر ساله در 14 مهر برگزار می شود. هدف این روز برجسته کردن و ترویج کارهای انجام شده توسط دامپزشکان است. روز ملی دامپزشکی همچنین بر اهمیت دامپزشکان در حفظ رفاه حیوانات اهلی، وحشی و حیوانات خانگی تاکید می کند.

جملات تبریک روز دامپزشکی

شما با یک تکه پلاستیک سر و کار ندارید. شما با حیواناتی سر و کار دارید که سیستم اعصاب مرکزی دارند و درد و رنج را حس می​ کنند.

روز دامپزشک و دامپزشکی گرامی باد

تا همتت‌ای دامپزشک باقی ست دستان تو نعمتی الهی ست

روز دامپزشک مبارک

دامپزشکان برای محافظت از بیماری های

مشترک بین انسان و حیوانات زحماتِ فراوانی

می‌کشند

روز دامپزشک مبارک

خوشا بـه دامپزشکان که درد و رنج و ملال

کشند دائم و لیکن خورند رزق حلال

مگر کم اسـت چنین افـتخار پر عظمت؟

دو روز نامگذاری نصیب شان هر سال

یکی بـه شنبه آخر فتاده از آوریل

دگر بـه چاردۀ مهر  حال شان سرحال

حـقوق خوب و مزایا و پیشرفت و کمال

بـه حق ایزد مـنان مباد خواب و خیال

کسانی که برای بهبود درد انسان ها می کوشد مهربان است

و کسی که برای درد حیوانات دل می سوزاند مهربان ترین انسان هاست…

روز ملی دامپزشکی بر فعالان این عرصه خجسته باد

مطلب مشابه: متن تشکر از پزشک { 20 پیام محبت آمیز تشکر از دکتر }

دامپزشکی: ارتقاء سلامت، ایثار، مسئولیت، فداکاری، بهداشت و سلامت جامعه، روز ملی دامپزشک خجسته باد

بدون شک دامپزشکان، با تلاش موثر در حوزه پیشگیری از وقوع بیماری های مشترک بین انسان و دام و ارتقای سلامت جوامع، نقش بی بدیل و مسئولیت خطیری بر عهده دارند. در آستانه روز دامپزشکی از خدمات ارزنده این افراد تقدیر و به تمام دوستداران حیوانات تبریک عرض می کنیم.

ثبت روز دامپزشکی در تقویم رسمی کشور، فرصتی فراهم آورد تا بیشتر از همیشه به یاد عزیزانی باشیم که در راستای بهبود تولیدات دامی و تامین امنیت غذایی، با تولید محصولات سالم و بهداشتی تلاش می کنند. همسر عزیزتر از جانم، روزت مبارک.

شما با یک تکه پلاستیک سر و کار ندارید بلکه با حیواناتی سر و کار دارید که سیستم اعصاب مرکزی دارند و درد و رنج را حس می‌کنند.

روز دامپزشک مبارک

باید دامپزشکان نیز مانند پرستاران و معلمان ستایش می‌شدند؛ این عالمان نجیب و بی ادعا برای حراست از سلامت جامعه در صف اول مبارزه با بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان هستند چرا که خطر ابتلاء به بیماری‌های هولناکی مانند هاری، جنون گاوی، آنفولانزای پرندگان را برای حفظ سلامت هم وطنانشان به جان می‌خرند.

روز دامپزشک مبارک

آنچه زیر دست ما درمان می‌شود، فقط یک حیوان نیست بلکه تمام احساسات، خاطرات و دنیای درون انسان هاست. با دنیای عاطفی انسان ها با دقت رفتار کنیم که شاید، این آخرین بازمانده، از دنیای عاطفی افراد باشد. شاید هم مثل کوه یخ، تکه شناور روی آب مراقب باشیم گرانبها هستند.

چو حیوان از شفا سرمست گردد

طبیب از فرط شادی مست گردد

خدا شفی و این خود افتخاری است

که دستی با خدا هم دست گردد

روز دامپزشکی گرامی باد

تبریک روز دامپزشک به همسرم

به مناسبت روز دامپزشکی به همه ما این فرصت را می دهد که از پزشکان دامپزشک برای همه کارهای خوبی که انجام می دهند تشکر کنیم. آرزوی گرم در روز دامپزشکی برای شما همسر عزیزم.

بیایید سهم دامپزشکان در حفاظت از محیط زیست و پایداری را به رسمیت بشناسیم. کار شما در حفاظت و حفاظت از تنوع زیستی برای سلامت سیاره ما حیاتی است. همسرم روز دامپزشک مبارک

دامپزشکی همگام با دکتری پیشرفت نموده و روش ها و تکنیکهای مورد استفاده خودرا بـه‌صورت مشترک با آن بدست آورده‌اسـت. دامپزشکی در واقع در تقاطع راه دکتری و کشاورزی قرار گرفته و در روابط میان انسان و حیوان نقش مهمی را ایفا میکند.

همسر مهربانم دامپزشک جان روزت مبارک

حرفه شما چیزی نیست که حقوق هفتگی شما را به خانه بیاورد، حرفه شما کاری است که برای انجام آن در اینجا روی زمین قرار گرفته اید، با چنان اشتیاق و شدتی که در فراخوانی معنوی می شود. روز ملی دامپزشکی مبارک!

تبریک روز دامپزشک به دوست

زندگی خود را هنر خود کنید لزومی ندارد که شما یک هنرمند باشید. می دانم که در مورد هنر زیاد صحبت می کنم، اما منظورم یک چیز بسیار گسترده است. شما می توانید یک دامپزشک باشید، این هنر شماست. روز دامپزشک مبارک

روز ملی دامپزشکی به همه دامپزشکانی که زندگی خود را وقف سلامت و رفاه حیوانات کرده‌اند مبارک باد. دلسوزی و تعهد شما به رفاه حیوانات واقعاً الهام بخش است. روز دامپزشک مبارک

حیوانات کسانی هستند که همیشه نادیده گرفته می شوند، اما شما کسی هستید که همیشه در آنجا هستید تا در مراقبت های پزشکی به آنها کمک کنید. روز دامپزشکی بر شما مبارک

مطلب مشابه: تبریک روز پزشک به دوست و رفیق [40 متن روز پزشک مبارک به دوستان]

حیوانات نیز به مراقبت و توجه پزشکی نیاز دارند و از دامپزشکانی که همیشه در کنارشان هستند تا سلامتی را برای آنها به ارمغان بیاورند تشکر می کنیم. روز دامپزشکی بر شما مبارک

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید