ماجراهای تاریک آل پاچینو: حادثه‌ای حیاتی‌تر از مرگ

  • توسط: admin


آل پاچینو یکی از بزرگ‌ترین و بهترین بازیگران تاریخ سینما محسوب می‌شود که چند سال پیش تجربه بسیار نزدیکی به مرگ داشت.

آل پاچینو برای اولین‌ بار از تجربه تلخ و نزدیک به مرگ خود در دوران ابتلا به کووید-۱۹ در سال ۲۰۲۰ صحبت کرده است. این بازیگر در آستانه انتشار زندگی‌نامه‌اش با نام Sonny Boy با روزنامه نیویورک تایمز مصاحبه کرده، به جزئیات تکان‌دهنده‌ای از این دوران سخت پرداخته است.

پاچینو در گفت‌وگوی خود فاش کرد که در دوران اوج پاندمی و پیش از ارائه واکسن‌ها، به دلیل شدت بیماری به وضعیت بحرانی رسیده بود. او در این مصاحبه توضیح داد که پس از احساس ضعف و بی‌حالی شدید و ابتلا به تب بالا، نیاز به کمک فوری داشت. شرایط به اندازه‌ای بد بود تنفس او برای مدتی قطع شده بود و هیچ نبضی نداشت.

پاچینو همچنین از حس بسیار خوب خود وقتی که چشمانش را باز کرد و پزشکان و پرستاران را دید اشاره کرد. مهم‌ترین تجربه‌ای که او به یاد دارد، این است که برخلاف تصور عمومی درباره مرگ، هیچ نوری در پایان تونل ندیده است. 

هیچ چیزی آنجا نبود. همونطور که هملت می‌گه، هیچ بازگشتی از آن سرزمین ناشناخته نیست. این واقعیت تلخ رو تجربه کردم.

با وجود این تجربه تلخ، پاچینو در ادامه اظهار کرد که حضور فرزندان و کارنامه غنی‌اش در سینما، به او آرامش می‌دهد و می‌داند که آثارش پس از مرگ همچنان زنده خواهند بود و دیده خواهند شد. 

آل پاچینو که با فیلم‌های برجسته‌ای همچون پدرخوانده و صورت زخمی شناخته می‌شود، همچنان یکی از مهم‌ترین و ماندگارترین چهره‌های دنیای سینماست و تجربه اخیر او یادآور آسیب‌ها و اثرات سنگین دوران کرونا بر جامعه جهانی است.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید