لحظه‌ی تاریخ‌گذاری: آخرین اطلاعات مربوط به انتشار بازی Squadron 42!

  • توسط: admin


بازی Squadron 42 در رویداد Citizencon امسال تاریخ انتشار ۲۰۲۶ را دریافت کرد و تایید شد که دارای ۳۰ تا ۴۰ ساعت گیم‌پلی خواهد بود.

این اعلامیه پس از نمایش دموی Squadron 42 در Citizencon صورت گرفت که اولین فصل از بازی را به شکلی چشمگیر به نمایش گذاشت و شامل مقدمه‌ای از یک نبرد فضایی بود که بازیکنان را با دنیای بازی آشنا می‌کرد.

البته دموی بازی بدون مشکل نبود. دو بار در طول ارائه که به صورت زنده روی صحنه اجرا می‌شد، بازی کرش کرد. دومین کرش به شوخی به جای ناپایداری وضعیت فعلی بازی، به کامپیوتر نسبت داده شد.

کریس رابرتز پس از ارائه دمو روی صحنه رفت و تاکید کرد که بازی تقریبا ۳۰ تا ۴۰ ساعت گیم‌پلی خواهد داشت و تیم توسعه‌دهنده به تاریخ انتشار ۲۰۲۶ اطمینان دارد.

واضح است که استودیوی Cloud Imperium Games معمولا تاریخ‌های انتشار خود را به موقع رعایت نمی‌کند، بنابراین باید دید آیا می‌توانند به این تاریخ پایبند باشند یا خیر. هفته گذشته Insider Gaming برخی از مشکلاتی که Cloud Imperium Games با جدول زمانی توسعه خود مواجه شده را گزارش کرد.

بازی Squadron 42 اولین بار در ۱۰ اکتبر ۲۰۱۲ به همراه Star Citizen و آغاز کمپین تامین مالی جمعی آن معرفی شد. طبق وب‌سایت رسمی Squadron 42 و Star Citizen تاکنون ۷۲۹ میلیون دلار جمع‌آوری کرده‌اند.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید