قیمت کنسرو ماهی به‌طور قابل توجهی کاهش یافت! – رونق اقتصادی آنلاین

  • توسط: admin


کنسرو ماهی یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین محصولات غذایی برای مصرف در سراسر دنیا است. این محصول به دلیل قدرت بالای حفظ طولانی مدت خود، غنی از پروتئین و امگا ۳ است که برای سلامتی بدن بسیار مؤثر است، محبوبیت خاصی دارد. اخیراً با تخفیف قیمت این محصول در فضای آنلاین، امکان خرید و مصرف آن برای بسیاری از افراد آسان‌تر شده است. این اقدام می‌تواند به تحریک مصرف کنسرو ماهی و ارتقای سلامتی عمومی جامعه کمک کند. با توجه به ویژگی‌های اقتصادی و سلامتی این محصول، تخفیف قیمت آن می‌تواند برای انبوهی از افراد فرصت مناسبی برای استفاده از این محصول مفید فراهم کند و به بهبود کیفیت زندگی آنها کمک کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از وزارت جهادکشاورزی، «مسعود امرالهی » در خصوص کاهش قیمت کنسرو ماهی در بازار افزود: با توجه به در پیشرو بودن ماه رمضان و نیاز مردم به کنسرو ماهی، با هماهنگی صورت گرفته با انجمن صنایع کنسرو ایران و سازمان شیلات برای تامین این محصول، مقرر شد تولیدکنندگان کنسرو ماهی را با ۱۵ درصد تخفیف به بازار عرضه کنند.
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اظهارداشت: همچنین این محصول در سازمان میادین میوه و تره‌بار به دلیل عرضه مستقیم، با ۲۰ درصد تخفیف عرضه خواهد شد.
چهارشنبه نهم اسفند سید محمد میررضوی دبیر سندیکای صنایع کنسرو ایران نیز اعلام کرده بود با اجرای طرح «تخفیف ویژه عید تا عید» قیمت کنسرو ماهی از میلاد امام زمان تا عید فطر با حداقل ۱۵ درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید