فرصت ویژه ایران خودرو برای علاقمندان به خرید پژو پارس! اطلاعات بیشتر در داخل

  • توسط: admin


ایران خودرو به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی کشور، خبر خوشی برای متقاضیان خودرو پژو پارس اعلام کرده است. این شرکت اعلام کرده که تولید و عرضه خودرو پژو پارس در دستور کار قرار دارد و افرادی که به دنبال خرید این خودرو محبوب هستند، می‌توانند از این فرصت بهره ببرند.

با اعلام این خبر، امیدواریم که نیازهای شهروندان برای دستیابی به خودروی مورد نظرشان برطرف شود و باعث رضایت بیشتر از خدمات ارائه شده توسط شرکت‌های خودروسازی گردد. افزون بر این، این اقدام می‌تواند به رونق بازار خودرو و اقتصاد کشور نیز کمک شایانی کند.

جزئیات بیشتر از این خبر و زمان انتشار دقیق آن به زودی اعلام خواهد شد، بنابراین بهتر است متقاضیان و علاقمندان به این موضوع، اخبار و اطلاعات بیشتر در این خصوص را دنبال کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین، در پی موضوعات اخیر پیرامون توقف/ ادامه‌ تولید محصول پژو پارس، ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از فراهم شدن امکان تولید این خودرو تا پایان خرداد ماه سال آیند خبر داده و اعلام کرده است که مشتریان این خودرو بر اساس اولویت خود، به نوبت فراخوان شده و خودروی خود را تحویل خواهند گرفت.
در  اطلاعیه این گروه صنعتی آمده است: بر اساس اطلاعات رسیده به ایران‌خودرو، امکان تولید خودرو پارس در بهار سال آینده فراهم شده و بر همین اساس، به زودی متقاضیان ثبت‌نام کننده در سامانه یکپارچه براساس اولویت‌های اعلامی این سامانه فراخوان شده و ثبت نام از آنان انجام خواهد شد.
بر همین مبنا، با مساعدت به عمل آمده، ایران خودرو قطعات لازم برای تولید این محصول را سفارش‌گذاری کرده و نسبت به ادامه تولید با تمام ظرفیت ممکن خطوط اقدام خواهد کرد.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید