عرضه اپل واچ اولترا با نمایشگر MicroLED فعلا امکان پذیر نیست

  • توسط: admin


در سپتامبر امسال، اپل نسل دوم واچ اولترا را با ارتقاء‌هایی نسبت به نسخه قبلی عرضه کرد. حالا، بر اساس گزارش یک تحلیلگر معتبر اپل، نسل سوم واچ اولترا در سال آینده معرفی نخواهد شد. در این گزارش جدید، آمده است که اپل در حال برنامه‌ریزی برای ارتقاء صفحه نمایش در نسخه بعدی این ساعت هوشمند است.

طبق گفته یک شرکت تحقیقاتی تایوانی TrendForce، اپل قصد دارد یک صفحه نمایش MicroLED را در نسخه بعدی واچ اولترا معرفی کند. این پنل OLED را در مدل‌های فعلی جایگزین می‌کند. سایز صفحه نمایش در نسل سوم واچ اولترا نیز از 1.91 اینچ در واچ اولترا 2 به 2.12 اینچ ارتقا خواهد یافت.

پنل‌های نمایشگر MicroLED باریک، سبک‌تر و کارآمدتر هستند و در عین حال روشنایی بیشتری نسبت به نمونه‌های OLED خود ارائه می‌دهند. اپل با چالش نرخ بازده پایین‌تر برای تولید نمایشگر MicroLED مواجه است. از این رو TrendForce پیش بینی کرده که هزینه پنل 2.5-3 برابر در مقایسه با OLED افزایش یابد. طبق گزارش‌ها، غول فناوری مستقر در کوپرتینو در حال کار با OSRAM و LG Display برای صفحه نمایش MicroLED در Watch Ultra است.

اپل واچ اولترا با نمایشگر MicroLED تا چند سالی عرضه نمی شود

اپل واچ اولترا با نمایشگر MicroLED گویی در سال 2026 وارد بازار خواهد شد که از امروز انتظار زیادی می‌رود. در گذشته، چندین تحلیلگر صنعت فاش کردند که اپل ممکن است سال آینده یا در سال 2025 یک صفحه نمایش MicroLED را روی ساعت‌های هوشمند خود ادغام کند. طبق معمول، چیزهای زیادی وجود دارد که می‌تواند تغییر کند، از این رو به بینندگان توصیه می‌شود این گزارش را یک شایعه تایید نشده بدانند.

اپل در تلاش بوده ویژگی‌های کارآمدی را در نسل بعدی محصول خود تعبیه کند. نسل فعلی دارای قابلیت‌های جذابی هستند که می‌توانند نظر علاقمندان را جلب کرده و موردتوجه باشند.

 

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید