طرز تهیه دسر ماست و نارنگی؛ ترکیبی سحرآمیز برای مهمانی‌های شما

  • توسط: admin


دسر یکی از خوراکی‌های جذابی است که طرفداران زیادی دارد. یکی از دسرهای خوشمزه پاییزی که می‌توانید تهیه کنید دسر ماست و نارنگی است که ترکیب میوه و سبزیجات تازه است. این دسر خاص طعم بی‌نظیر و خاصی دارد که کافی است آن را یک بار امتحان کنید. همچنین از این دسر می‌توانید برای پذیرایی از مهمانان خود استفاده کنید. در این مقاله از مجله اکالا، طرز تهیه این دسر دوست داشتنی را به شما آموزش خواهیم داد. با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه دسر ماست و نارنگی

برای درست کردن این دسر به مواد زیر نیاز دارید:

ماست شیرین چکیدهنیم کیلوگرمپیازچه خرد شدهیک فنجاننارنگی ۲-۳ عددساقه کرفس خرد شدهیک فنجانآناناس خرد شدهیک و نیم فنجان

 طرز تهیه دسر ماست و نارنگی

برای درست کردن این دسر خوشمزه مراحل زیر را انجام دهید:

مرحله اول: مواد را آماده کنید

در ابتدا پیازچه‌ها را بشویید و به صورت ریز خرد کنید. سپس نارنگی‌ها را بشویید و پوست بگیرید و فیله کنید. در مرحله بعد ساقه‌های تازه و نرم کرفس را انتخاب کنید و بشویید. اجازه دهید تا آب اضافی آن خارج شود سپس به صورت ریز خرد کنید. در آخر آناناس را به تکه‌های کوچک برش بزنید.

مرحله دوم: مواد را ترکیب کنید

در یک ظرف آناناس، کرفس، نارنگی و پیازچه را مخلوط کنید. سپس ماست شیرین چکیده را به آنها اضافه کنید و خوب هم بزنید تا همه مواد به صورت یکدست ترکیب شوند.

بیشتر بخوانید: طرز تهیه کمپوت خرمالو

مرحله سوم: دسر را سرو کنید

بعد از اینکه مواد به خوبی با هم ترکیب شد، آنها را در یک ظرف برای سرو بریزید. برای سرو این دسر می‌توانید از بیسکوئیت شور استفاده کنید.

در این مقاله از مجله اکالا، طرز تهیه دسر ماست و نارنگی را آموزش دادیم. اگر شما به تجربه کردن طعم‌های جدید علاقه دارید، حتما این دسر را تهیه کنید و از طعم خاص و جدید آن لذت ببرید.

من لیلا هستم، رشته تحصیلیم روزنامه نگاری بوده و همیشه از نوشتن لذت می‌برم، اینجا از دانش و تجربه‌ام تو زمینه‌های مختلف استفاده می‌کنم تا برای شما مطالب خوبی بنویسم. امیدوارم از خوندنشون لذت ببرید.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید