طراحی جذاب و نوآورانه گوشی جدیدی از نوکیا به بازار می‌آید

  • توسط: admin


HMD قاب های زیادی را برای محصول جدید خود توسعه داده است که هر کدام عملکرد خاصی دارند. برای مثال یکی از این کیس ها شارژ بی سیم را به گوشی HMD Fusion اضافه می کند و قاب دیگر آن را در برابر آب، گرد و غبار و ضربه مقاوم تر می کند. این قاب ها از طریق Smart Pin یا پین هوشمند در پنل پشتی به دستگاه متصل می شوند. همچنین کاربر می تواند قاب های مخصوص این گوشی را طراحی کند.

به گفته دیجیاتو، گوشی HMD Fusion از یک پنل پشتی پلاستیکی شفاف استفاده می کند که تعمیر دستگاه را آسان می کند. در واقع سبک طراحی این محصول به گونه ای است که دسترسی آسان به صفحه نمایش، باتری و سایر اجزای حیاتی وجود دارد. HMD با همکاری iFixit قطعات این دستگاه را تا 7 سال فراهم می کند.

ویژگی ها و قیمت گوشی HMD Fusion

گوشی جدید HMD مجهز به صفحه نمایش 6.56 اینچی IPS LCD با وضوح HD+ و نرخ رفرش 90 هرتز است که دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی را در مرکز بالای خود جای داده است. در پنل پشتی با دوربین اصلی دوگانه مواجه هستیم که شامل سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. دوربین اصلی از EIS و حالت شب استفاده می کند.

قدرت این محصول را تراشه اسنپدراگون 4 نسل 2 تامین می کند و خریداران می توانند آن را در دو نسخه با 6.8 گیگابایت رم و 256/128 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند. البته امکان استفاده از کارت حافظه در این گوشی هوشمند وجود دارد.

گوشی جدید HMD از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 33 وات تغذیه می کند. این دستگاه همچنین به طور پیش فرض اندروید 14 را اجرا می کند و تا دو سال نسخه اندروید موجود و تا سه سال به روز رسانی امنیتی را دریافت خواهد کرد.

Human Mobile Devices (HMD)، با نام رسمی HMD Global، یک شرکت فنلاندی تولید کننده تلفن همراه است. این شرکت حقوق انحصاری برند تلفن همراه نوکیا را دارد.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید