شگفتی جدید: آیفون 16 پرو با قابلیت زوم اپتیکال 5 برابر و لنز پریسکوپ

  • توسط: admin


سری آیفون 16 برنامه ریزی شده تا سپتامبر سال جاری رونمایی شود. گوشی که مشخصات کلیدی دارد و در چهار مدل مختلف باید انتظار رونمایی آنها را داشت که از راه می رسند.

پیش از این، تنها آیفون 15 پرو مکس از این قابلیت زوم چشمگیر برخوردار بود و برخی از کاربران را با انتخاب سختی در اولویت قرار دادن گوشی کوچکتر یا عملکرد برتر تله فوتو قرار می داد. این افشاگری که توسط DigiTimes گزارش شده، نشان داد که اپل به بازخورد کاربران گوش می‌دهد و تجربه دوربین حرفه‌ای را در سراسر سری تولید ثابت‌تر می‌کند.

این گزارش ادعا می کند که اپل در حال حاضر تولید ماژول های لنز پریسکوپ را با همکاری Largan Precision و Yujingguang آغاز کرده است. آیفون 16 پرو اپل رویکردی منحصربفرد به لنز تله فوتو خود با طراحی ویژه “منشور بازتابی چهارگانه” دارد. این به دوربین باریک‌تر در مقایسه با رقبا اجازه می‌دهد، اما هزینه دارد. پرش نور اضافی درون لنز منجر به از دست دادن نور می شود که به طور بالقوه بر عملکرد تله فوتو در نور کم تأثیر می گذارد. هنوز مشخص نیست که آیا اپل این جنبه را در سری آیفون 16 بهبود بخشیده است یا خیر.

در حالی که آیفون 16 پرو برای زوم 5 برابری جدید خود مورد توجه قرار می گیرد، زمزمه هایی در مورد آیفون 16 پرو مکس به دوربین تله فوتو حتی بهتر اشاره می کند. حدس و گمان هایی در مورد یک لنز “فوق تله فوتو” انحصاری برای Pro Max وجود دارد که به طور بالقوه قابلیت های زوم بیشتری را ارائه می دهد.

فراتر از ارتقاء دوربین، شایعات حاکی از آن است که سری آیفون 16 ممکن است شاهد تغییرات اساسی در طراحی باشد. طرح‌بندی دوربین همچنین می‌تواند به جهت عمودی تغییر کند، و مدل‌های استاندارد آیفون 16 و پلاس ممکن است «دکمه Action» را که قبلاً مختص مدل‌های Pro بود، به ارث ببرند. دکمه‌های فیزیکی ممکن است با جایگزین‌های حساس به لمس جایگزین شوند که بازخورد لمسی را برای تجربه کاربر بدون درز ارائه می‌دهند.

ما را دنبال کنید

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید