شبانه روزی با مترو شهری آشنا شوید، آخر هفته ۲۴ ساعته!

  • توسط: admin


در آخر هفته به متروی شهر خود مراجعه کنید تا از امکانات مکانی نوپای خود لذت ببرید. با ایجاد سرویس ۲۴ ساعته در روزهای پنج شنبه و جمعه، اکنون شما می‌توانید به راحتی در هر ساعتی از شبانه روز از مترو استفاده کنید. این امکانات علاوه بر افزایش دسترسی به حمل‌ونقل عمومی برای شهروندان، به ترافیک شهری نیز کمک می‌کند و به کاهش آلودگی هوا و زمان صرفه‌جویی کمک می‌کند. بهره‌برداری از مترو در آخر هفته به شما امکان می‌دهد تا به راحتی دسترسی به مراکز خرید، رستوران‌ها، مراکز تفریحی و فعالیت‌های مختلف دیگر را داشته باشید. بنابراین، استفاده از خدمات مترو در آخر هفته نه تنها به شما کمک می‌کند تا به مقصد مورد نظرتان برسید، بلکه تجربه سفری لذت‌بخش را برای شما ایجاد می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  مهر، مسعود درستی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران همچنین درباره تمهیدات مترو برای تحویل سال گفت: برای سال تحویل نیز در حال برنامه‌ریزی هستیم و در آن شب در برخی ایستگاه‌ها و مسیرها تمهیدات خاصی خواهیم داشت.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: مترو در سال ۷۷ در شهر تهران شروع به حرکت کرد و از آن زمان تاکنون ۲۵ سال است که به شهروندان تهرانی خدمت رسانی می‌شود.
به گفته درستی متروی تهران در پنج شنبه و جمعه آخر سال، در مسیر بهشت زهرا، به طور ۲۴ ساعته به مردم خدمت رسانی می‌کند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید