سفر جذاب یک فرد بی اعتقاد به امام حسین (ع) + فیلم

  • توسط: admin


تجربه شخصی من دربارهٔ اعتقاد به امام حسین (ع) بسیار جالب و تأثیرگذار بود. در گذشته، من از افرادی بودم که این اعتقاد را به عنوان یک افسانه و داستان قدیمی می‌دانستم و تا آن زمان هیچ توجه ویژه‌ای به این موضوع نداشتم. اما پس از آشنایی بیشتر با زندگی و شجاعت امام حسین (ع)، دیدگاه من تغییر کرد.

واقعیت این است که امام حسین (ع) یک شخصیت تاریخی است که با قربانی کردن خود به دفاع از عدالت و انسانیت، نمونه‌ای برای پیروانش و همه انسان‌ها قرار داده است. شجاعت، صداقت و ایمان او، من را به نحوی عمیق و پایدار به وجود او و ارزش‌هایی که نمایانگر آن بود، متصل کرد.

این تجربه غیرمنتظره، من را به ارزش‌های انسانی و انقلابی که امام حسین (ع) نماینده آن بود، نزدیکتر کرد و من را به دیدگاه‌های مختلفی دربارهٔ زندگی و اهدافم هدایت کرد. و من اکنون اعتقاد دارم که امام حسین (ع) نمونه‌ای برای همه ماست و با آموختن از او می‌توانیم به انسانیتمان ارزشی افزود.

یکی از تجربه‌گران نزدیک به مرگ وقایعی را که در حالت کما دیده بود، تعریف کرد. رضا معظمی گودرزی، یکی از افرادی که تجربه نزدیک به مرگ داشته، درباره اتفاقاتی که دیده بود، صحبت کرد. 

[

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید