سفر بی‌نظیر بازی Microsoft Flight Simulator 2024 با الهام از مدل‌های حیوانات در Planet Zoo

  • توسط: admin


ظاهرا استودیوی Asobo با اعضای استودیوی Frontier Developments همکاری برقرار کرده است تا حیوانات با ظاهری بهتر را در بازی Microsoft Flight Simulator 2024 قرار دهد.

یکی از بهبودهایی که استودیوی Asobo برای عنوان جدید خود به آن افتخار می‌کند، اضافه شدن گونه‌های حیوانات است. نه تنها دنیای بازی با حیوانات بیشتری پر خواهد شد، بلکه ظاهر آن‌ها نیز بهتر خواهد بود. این دستاورد تنها توسط توسعه‌دهندگان صورت نگرفته، بلکه استودیوی Asobo اجازه استفاده از مدل‌ها و انیمیشن‌های حیوانات بازی Planet Zoo را در شبیه‌ساز پرواز جدید مایکروسافت دریافت کرده است.

یورگ نیومن، رئیس Microsoft Flight Simulator، در مصاحبه‌ای با Shacknews در رویداد اخیر این بازی تأیید کرد که این همکاری انجام شده است.

وقتی از او پرسیده شد که آیا مدل‌های حیوانات Planet Zoo در این نسخه از بازی استفاده می‌شوند، پاسخ داد:

بله، مدل‌ها و انیمیشن‌ها. من تمام مدل‌های Zoo Tycoon را در اختیار دارم و سپس آن‌ها برخی چیزهای اضافی را در Planet Zoo ایجاد کردند و من گفتم «می‌توانم همه آن‌ها را داشته باشم؟»

نیومن پیش‌تر روی عنوان Zoo Tycoon کار کرده بود که توسط مایکروسافت منتشر شد و به عنوان پیش‌زمینه‌ای برای Planet Zoo عمل می‌کرد. با توجه به روابط نزدیک میان شرکت‌ها، تیم Frontier مدل‌ها و انیمیشن‌های حیوانات از شبیه‌ساز باغ‌ وحش خود را در اختیار سازندگان Microsoft Flight Simulator 2024 قرار دادند تا به اصالت بیشتر حیوانات در این بازی کمک کنند.

این جزئیات برای طرفداران هر دو بازی Microsoft Flight Simulator و Planet Zoo جالب است. بازیکنان هنگام کاوش در دنیای کاملا شبیه‌سازی شده Microsoft Flight Simulator 2024 با حیوانات در سراسر جهان مواجه خواهند شد و اکنون می‌دانند که این حیوانات چگونه وارد بازی شده‌اند.

شبیه‌ساز پرواز جدید مایکروسافت با تمرکز بر افزایش واقع‌گرایی و افزودن ویژگی‌های جدید، به عنوان یکی از مورد انتظارترین شبیه‌سازهای پرواز در سال‌های اخیر شناخته می‌شود.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید