سامسونگ گلکسی AI: مربی هوش مصنوعی برای کودکان شما

  • توسط: admin


رویداد Unpacked روز گذشته به همان اندازه که مراسم رونمایی از دو گوشی تاشو جدید گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 بود، جشنی بود برای هوش مصنوعی گلکسی سامسونگ که به عنوان گلکسی AI شناخته می شود.

با توجه به این واقعیت که اپل هنوز هیچ یک از ویژگی های هوش مصنوعی خود را که اخیراً رونمایی کرده، به گوشی ها اضافه نکرد، این یک دستاورد بزرگ است. سامسونگ در حال حاضر با ویژگی‌های جدید پیش می‌رود، از جمله ویژگی‌هایی که به فرزندان شما در انجام تکالیف کمک می‌کند. Circle to Search یکی از اجزای جدایی ناپذیر گلکسی AI است. با پشتیبانی گوگل، این ویژگی به شما امکان می دهد پس از فشار طولانی دکمه خانه مجازی، هر چیزی را روی صفحه نمایش با کشیدن یک دایره در اطراف آن جستجو کنید.

اکنون قابلیت‌های این ویژگی بهبود یافته و می‌تواند ترجمه‌هایی از آنچه روی نمایشگر است نیز ارائه دهد. جالب‌ترین ویژگی اضافه‌شده، کمک‌کننده تکالیف است، یک ویژگی جدید گلکسی AI که به کودکان شما کمک می‌کند یاد بگیرند، چیزی که اپل Intelligence در این مقطع زمانی قادر به انجام آن نیست. این ویژگی به کودکان شما کمک می کند تا با چرخش ساده روی مسئله با استفاده از دستگاه خود، مسائل پیچیده، از جمله مسائل ریاضی نمادین را حل کنند.

چه خوب این است که جواب نمی دهد. آنها را در کل فرآیند حل آن مشکل راهنمایی می کند تا بتوانند در واقع یاد بگیرند که چگونه انجام می شود و در نتیجه سهم واقعی در روند یادگیری خود داشته باشند. سامسونگ می‌گوید که این ویژگی برای اینکه بچه‌ها را قادر به حل مشکلات مستقل کند، توسعه داده است. همچنین اشاره کرد که ویژگی کمک به تکالیف در دستگاه‌هایی که از Circle to Search پشتیبانی می‌کنند در دسترس خواهد بود. توانایی حل مشکلات بازی نمادین در 24 جولای، روزی که تاشوهای جدید عرضه می شوند، ارائه خواهد شد.

کمک به تکالیف در حال حاضر فقط با مسائل ریاضی سازگاری دارد، اما پتانسیل آن بی پایان است. این می تواند در هر تعدادی از سناریوها هنگام کمک به انجام تکالیف مفید باشد و به احتمال زیاد در سال های آینده شاهد گسترش بیشتر این قابلیت ها خواهیم بود.

ما را دنبال کنید

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید