رکورد غیرقابل شکستن مسافرانی که نوروز را در مازندران گذرانده‌اند

  • توسط: admin


هر ساله در پیروزه‌های نوروزی، بسیاری از افراد به استان مازندران سفر می‌کنند تا از زیبایی‌های این منطقه نه تنها در فصل بهار، بلکه به دلیل هوای ملایم و دریایی که دارد، طی سایر فصول سال نیز بهره‌مند شوند. امسال نیز، با ورود به فصل نوروز و نزدیکی به شروع سال جدید ایرانی، تعداد بسیار زیادی از مسافران به مازندران سفر کرده‌اند. این تعداد به قدری بیشتر از سال‌های گذشته بوده که می‌توان آن را رکورد جدیدی در تاریخ مسافران نوروزی مازندران دانست. برخی از مراکز تفریحی و گردشگری معروف این استان همچون سوادکوه، رامسر، نوشهر و چالوس برخوردار از شلوغی و شادابی بیشتری امسال بودند و توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ مهدی اسحاقی در گفت وگو با خبرنگار مهر شمار اقامت مسافران نوروزی از ۲۳ اسفند تا ششم فروردین را در استان هشت میلیون و ۲۲۲ هزار و ۴۰۵ نفر اعلام کرد و افزود: در این مدت ۷۶۱ فقره نظارت از تأسیسات گردشگری و اقامتی صورت گرفت.
وی ادامه داد: همچنین ۲۱۰ هزار و۶۴۵ نفر از جاذبه‌های تاریخی و ۸۲ هزار و ۲۹۵ نفر از جاذبه‌های تفریحی بازدید کردند.
وی افزود: ۱۴ هزار و ۳۸۱ نفر از نمایشگاه‌های صنایع دستی، یک میلیون وو ۲۳ هزار و ۵۹۹ نفر از جاذبه‌های طبیعی و ۶۲ هزار و ۴۴۶ نفر از اماکن مذهبی دیدن کردند.
اسحاقی شمار بازدید از موزه‌های استان را ۳۳ هزار و ۲۹ نفر ذکر کرد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید