رتبه‌بندی جذاب داروخانه‌ها در دنیای اینترنت

  • توسط: admin


در وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف، داروخانه‌ها بر اساس نظرات و امتیازات کاربران و مشتریان رتبه‌بندی می‌شوند. این رتبه‌بندی‌ها به کاربران کمک می‌کند تا داروخانه‌ای با بهترین خدمات و قیمت‌ها را برای خرید داروهای خود انتخاب کنند.

داروخانه‌ها معمولاً بر اساس عواملی مانند قیمت، کیفیت خدمات، تنوع محصولات و سرعت تحویل داروها ارزیابی می‌شوند. کاربران می‌توانند نظرات و امتیازات خود را درباره داروخانه‌ها ثبت کرده و به دیگران کمک کنند تا انتخاب بهتری داشته باشند.

از طرفی، برای داروخانه‌ها نیز این رتبه‌بندی‌ها اهمیت زیادی دارند زیرا تأثیر بسیاری در تعداد مشتریان و فروش آن‌ها دارند. از این رو داروخانه‌ها تلاش می‌کنند کیفیت خدمات و محصولات خود را افزایش دهند تا به رتبه‌های بالاتری دست پیدا کنند و از رضایت مشتریان بیشتری برخوردار شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، دکتر مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه‌بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز شد و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر داروهای دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید