راز زندگی مرموز موسس کاوازاکی را بشناسید!

  • توسط: admin


موسس کاوازاکی به نام میشی کاوازاکی یک ویژه‌گرای معروف ژاپنی بود که در زمینه طراحی و معماری فعالیت می‌کرد. او برای طراحی‌های خلاقانه و هنری‌اش شناخته می‌شد و به عنوان یکی از موسسان جنبش ارتدوکس اصلی شناخته می‌شد. او با توجه به استفاده از جنبش نوآمیختگی یک روش نوآورانه برای طراحی مبانی شهری و داخلی ارائه داد. اعتقاد داشت که معماری باید تعادلی بین انسان و محیط زیست فراهم کند و طراحی‌هایش به این نکته تاکید داشت. او به عنوان یکی از مهمترین معماران سده بیستم شناخته می‌شود که با استفاده از استایل های مدرن و مینیمالیستی به شهرت رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، تا سال ۱۹۶۰، این شرکت از طریق اتحاد با شرکت تولیدی مگورو، تولید موتورسیکلت‌های کاملاً یکپارچه را، با اولین تولیدی با نام تجاری کاوازاکی در خیابان‌های توکیو در سال ۱۹۶۱ افزایش داد. در دهه‌های پس از آن، «Kawasaki Motorcycles» از یک استارت آپ ژاپنی به یکی از معروف‌ترین برندهای روی کره زمین تبدیل شد و مجموعه‌ای چشمگیر از موتورها را می‌سازد که در میان ماجراجویان جاده‌ای موفقیت بزرگی داشته‌است.
با این حال، با توجه به عمر طولانی این شرکت، ممکن است یک یا دو سوال نه تنها در مورد مالکیت آن، بلکه در مورد محل ساخت موتورسیکلت های کاوازاکی نیز داشته باشید. بنابراین، در اینجا خلاصه‌ای سریع از مالکیت و آمار تولید کاوازاکی آورده شده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید