رازهای جذابی که از دنیای فیلم‌های آینده Avengers به اشتراک گذاشته شده!

  • توسط: admin


یکی از بزرگ‌ترین خبرهای سال ۲۰۲۴ در دنیای سینمایی مارول اعلام شد که برادران روسو کارگردانی فیلم Avengers: Doomsday را بر عهده خواهند داشت.

این فیلم که قرار است در تاریخ ۱ می ۲۰۲۶ (11 اردیبهشت 1405) به سینماها بیاید، بخشی از برنامه‌های بلندپروازانه مارول برای ادامه حماسه مالتی‌ورس است. همچنین، دنباله فیلم اونجرز با عنوان Avengers: Secret Wars قرار است یک سال بعد، در ۷ می ۲۰۲۷ (17 اردیبهشت 1406)، اکران شود.

پیش از این، شایعاتی وجود داشت که شان لوی، کارگردان فیلم ددپول و ولورین، پیشنهاد کارگردانی اونجرز: دومزدی را دریافت کرده بود. اما لوی این پیشنهاد را رد کرد تا تمرکز خود را بر روی پروژه‌های دیگرش از جمله فیلم جنگ ستارگان و سریال استرنجر تینگز بگذارد. پس از این اتفاق، کوین فایگی، رئیس استودیوهای مارول، به سراغ کارگردانانی رفت که تجربه فراوانی در دنیای مارول دارند، یعنی برادران روسو.

برادران روسو قبلا موفقیت‌های بزرگی در دنیای سینمایی مارول کسب کرده‌اند. آنها کار خود را با کارگردانی فیلم کاپیتان آمریکا: وینتر سولجر آغاز کردند که یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های مارول به شمار می‌آید. پس از آن، فیلم کاپیتان آمریکا: سیویل وار را ساختند که با استقبال بسیار خوب طرفداران و منتقدان مواجه شد و یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال شد.

اما موفقیت اصلی برادران روسو زمانی رقم خورد که آنها مسئولیت کارگردانی فیلم‌های اونجرز: اینفینیتی وار و اونجرز: اندگیم را بر عهده گرفتند. فیلم اینفینیتی وار از نظر بسیاری از طرفداران مارول بهترین فیلم در این دنیای سینمایی محسوب می‌شود و اندگیم به‌عنوان نقطه اوج، یک موفقیت بی‌نظیر در تاریخ سینما بود. با این کارنامه درخشان، به نظر می‌رسد که فیلم‌های دومزدی و سیکرت وارز نیز در مسیر موفقیت قرار دارند.

یکی از جنبه‌های هیجان‌انگیز فیلم اونجرز: دومزدی بازگشت رابرت داونی جونیور به دنیای مارول است. او این بار در نقش دکتر دوم، یکی از مشهورترین شخصیت‌های شرور کمیک‌های مارول، ظاهر خواهد شد. این خبر که در کمیک‌کان سن دیگو اعلام شد، همه را غافلگیر کرد و سوالات بسیاری را در ذهن طرفداران به وجود آورد.

در حالی که فیلم‌های Avengers: Doomsday و Avengers: Secret Wars به‌طور پشت سر هم فیلمبرداری نخواهند شد، فاصله میان این دو فیلم چندان طولانی نخواهد بود. برادران روسو اعلام کرده‌اند که فیلمبرداری این دو پروژه با فاصله‌ای حدود یک سال انجام خواهد شد. این تصمیم برخلاف رویکرد قبلی مارول است که فیلم‌های اینفینیتی وار و اندگیم را تقریبا پشت سر هم فیلمبرداری کرد.

حالا با نزدیک شدن به اکران قسمت‌های جدید، طرفداران مشتاقانه منتظرند تا ببینند مارول چگونه این داستان بزرگ و پیچیده را به پایان خواهد رساند. با توجه به تجربه و کارنامه موفق برادران روسو، به نظر می‌رسد که فیلم‌های اونجرز: دومزدی و سیکرت وارز در دستان توانایی قرار دارند.

این دو عنوان توسط استودیوهای AGBO و مارول تهیه می‌شوند و در نهایت باید دید این کمپانی چه برنامه‌ای برای طرفداران دارد.

برای مطالعه بیشتر، خبر تاریخ پخش سریال Daredevil: Born Again مشخص شد را در سایت ویجیاتو بخوانید.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید